Internet driver werkt niet

• Beste leden,

Ik zit weer met een behoorlijk groot probleem, ik heb windows xp 64 bit professional. Heb de moederbord internet drivers gewoon gedownload zoals het moet en via een harde schijf op mijn pc gezet.

Ik heb geprobeerd via apparaat beheer/ethernet controller/driver/update driver , search for the best driver in these locations include this location in the search. daar heb ik de 64 bit files wat mijn internet controller aantstuurt geselecteerd.

dan krijg ik : Cannot install this hardware : the hardware was not installed because the wizard cannot find the necesary software , op 32 bits deed hij dit wel gewoon.

iemand die weet hoe ik dit kan fixen ?

• Misschien even kijken naar de hardware id bij geavanceerde opties, en even dat INF filetje zoeken op google..

Welke lan adapter heb je?

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• Komt waarschijnlijk omdat de LAN driver voor de Intel Gb Ethernet poort die erop zit een beta is. Daarnaast, waarom zou je Windows XP nu nog draaien? Maarja er is één review over het moederbord ingevuld op tweakers.

http://tweakers.net/pricewatch…-extreme.html#tab:reviews

Daar staat dat de ondersteuning maar 2 sterren heeft, dus die persoon kan best hetzelfde probleem hebben ondervonden als jij hebt.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• draai windows xp omdat ik maar 60 ssd heb dat is te weinig, xp is ook lekker snel en simpel heb het wel gehad met niet werkende om activatie zeurende windows 7.

Maar verklaar dan eens waarom hij het wel op windows 32 bit doet maar niet op 64 bit ik zie er geen logica meer in.

• Citaat

draai windows xp omdat ik maar 60 ssd heb dat is te weinig, xp is ook lekker snel en simpel heb het wel gehad met niet werkende om activatie zeurende windows 7.

Als je Windows 7 legaal aanschaft heb je dat probleem niet eens...
    Windows 7 neemt ongeveer evenveel ruimte in als xp dus dat is onzin.

• Grapjurk je lolbroek wel aan ? ,

windows 7 = 17 gb.
    windows xp = 1 gb.

Een nogal groot verschil van 17 keer verklaart u dat eens ?, echt weer een luceratief genoemd getal waar haal je dit weg of verzin je dit ter plekke ?

• Windows 7 32 bit: ~16GB
    Windows 7 64 bit: ~20GB
    Windows XP 32 bit: ~1,5GB
    Windows XP 64 bit: ~2GB

Dat de drivers op je 32 bit XP wel draaiden en niet op je 64 bit XP is een bekend verschijnsel. Waarschijnlijk zijn dit gewoon 32 bit drivers en komen ze wel in het lijstje te staan van 64 bit drivers op de Asus website (komt vaker voor). Het is bekend dat de 64 bit XP absoluut geen 32 bit drivers kan draaien.

Daarnaast kun je Windows 7 gewoon installeren met een "gekraakte" key en dan moet je bepaalde Windows updates nooit installeren. Welke updates (hun nummers) je niet moet installeren staat wel op internet of in de comments onder de torrent.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Hij wil helemaal niks ik heb 32 bit geprobeert en 64 bit van die site er zit gewoon ergens een fout in windows xp volgens mij.

Windows 7 word weer een tegenvaller, weinig ruimte !

• Je zei dat hij op de 32 bit het wel deed?

Maar okay. Heb je je moederbord doos nog? Zo ja, gebruik dan die CD waar de drivers opstaan. Mogelijk dat dit je probleem kan oplossen, you never know.

• Ik bedoel ik had eerst een 32 bits geinstaleerd van windows daar deed hij het wel op, maar nu ik de 64 bits heb doet hij het niet ik zal wel even de doos opzoeken.

Heb toch uiteindelijk maar windows 7 genomen met veel tegenzin close maar !

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!