gamecard gezocht voor WoW

  • Beste mede CP-ers. Heeft iemand van jullie toevallig een gamecard voor WoW nog liggen die die niet meer gebruikt?


    In ruil ervoor kan ik wel iets ontwerpen, maar mijn skills zijn niet uitermate goed.


    En, als iemand het ooit gespeelt heeft moet ik ook een CD kopen? Of alleen een game card en dan kan ik beginnen met spelen?

  • Ik heb alleen guest cards ofsowiets :p waar waarschijnlijk ook een speciale pet bij zit en die ga ik denk ik weg geven aan me broer, maarja waarom ga je geen diablo 3 spelen of guild wars 2 als die uitkomt (xD) hoef je niet maandelijks te betalen8-)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • je moet het spel kopen, en je moet de gamecard kopen. 15 euro voor deel een en twee 30 euro voor deel drie en 45 euro voor deel vier en over een aantal maanden 50 euro voor deel zes.


    ik speel het spel ook al aantal jaren.

  • Ten eerste dank jullie wel voor alle reacties. Ben weer wat wijzer geworden!


    Maar kan ik hem niet digitaal ergens halen voor een paysafecard?

  • Citaat van Crikeuh

    Ten eerste dank jullie wel voor alle reacties. Ben weer wat wijzer geworden!


    Maar kan ik hem niet digitaal ergens halen voor een paysafecard?


    ja dat kan hierzo. http://www.gamecard.nu/product…t_authentication_key.html
    je moet dan alleen nog het spel downloaden via de website.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!