Pls delete acc.
Wallpapers
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Bedankt, deze ziet er erg goed uit!
-
Voor speed art heb je het netjes gemaakt, nou is wel mijn vraag, heeft u die render zelfgesneden of heeft u deze via het net gedownload? Zo ja met downloaden, vind ik het een beetje te simpel, zo nee, dan heeft u dat netjes gedaan met de render
Met vriendelijke groet,
Georgo van den Bosch
-
Pls remove acc
-
Zou de volgende keer je render wel iets meer gelijk maken met je achtergrond, op dit moment zie je door het licht wat op het vorige plaatje van de render had staan dat dat mannetje daar helemaal niet moet staan.. je ziet te goed dat hij daar geplakt is, je kunt dit al een stuk weg werken door je gum zachter te zetten en nog eens licht over de lijntjes van de render te gaan, ook nog een klein tipje zet je render nooit centraal lees een artikel over teken lijnen dan zie je dat je beeld veel mooier uit komt als je hem iets meer aan de zijkant zet..
-
Wat is speed art?
-
Je kunt hem ook beter laten blenden met je achtergrond door ctrl + u in te drukken en dan de saturation op -50 te zetten.
-
Nou ja, speedart? Volgens mij plaats je de term speedart op het moment nog niet goed. Ik dacht namelijk dat een speedart gewoon het recorden van een photomanip bijv. is (kan 3 uur duren) en dat je die vervolgens versnelt.
Om te beginnen met de lucht: De lucht rechts klopt niet helemaal. De wolken gaan over een stuk van het gebouw..?
Dan rechts: die jet klopt qua contrast (?) niet helemaal en de kleur is totaal anders dan de rest van je kleuren.
Tevens had je de opacity van die achtergrond niet zo laag moeten zetten. Je had er bijvoorbeeld wat smoke textures in kunnen droppen en deze mooi blenden zodat het lijkt alsof hij daar echt weg komt.
-
dankje allemaal voor deze tips ik zal een andere plaatje maken waar ik sie tips ga gebruiken iemand nog een idee waar ik het over kan maken
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!