scripts vernieuwen

  • ??????|-)


    Wat?

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • vervangen met echo ''; :)

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • - Post inderdaad eens je script, kunnen wij eens een kijkje nemen.
    Daarbij wil ik toevoegen, ga aub echt eens een beetje php leren, want je komt hier voor echt de simpelste vragen, en ik vraag me langzamerhand echt af of je wel iets probeert.

  • Het is opzich echt een simpele vraag ja , alle PRINT worden nu echo ""; heb jij bijvoorbeeld deze zin :

    PHP
    print "  <tr><td class=\"mainTxt\">Je kan niet meer storten vandaag</td></tr>\n";


    dan word het :

    PHP
    echo "  <tr><td class='mainTxt'>Je kan niet meer storten vandaag</td></tr>\n";


    Wat je nog verder kan doen is alle html in html 5 gaan schrijven en in echo's neerplaatsen dit verbeterd het 100%.


    Je moet erop letten dat je binnen de echo " " tags aleen maar ' enkele qoute's gebruikt.

  • Dit gaat echt nergens over je wil een script dat misschien wel 7 jaar oud is vernieuwen door print te vervangen door echo.


    dat is echt lame je moet echt zelf gaan scripten anders leer je het nooit, en niet zeiken van dat kan ik niet als je het niet probeert weet je het nooit.:piraat:

  • Citaat van eeyk

    Dit gaat echt nergens over je wil een script dat misschien wel 7 jaar oud is vernieuwen door print te vervangen door echo.


    dat is echt lame je moet echt zelf gaan scripten anders leer je het nooit, en niet zeiken van dat kan ik niet als je het niet probeert weet je het nooit.:piraat:


    Ik ben het eigenlijk nooit met je eens, maar dit keer wel 8-|

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!