Hallo iedereen,
kunnen jullie kyken en zeggen wat er in de content zou kunnen ? want ik heb deze layout gemaakt alleen is de inspiratie nu op.. Alvast bedankt, TimD
Gelieve ALLEEN over de content ideen te geven.
Hallo iedereen,
kunnen jullie kyken en zeggen wat er in de content zou kunnen ? want ik heb deze layout gemaakt alleen is de inspiratie nu op.. Alvast bedankt, TimD
Gelieve ALLEEN over de content ideen te geven.
Beste,
Misschien een mooie footer. En een login schermpje :p
ik vind hem perfect gemaakt
Ik zou alles in die zwarte stijl proberen te doen, dan gaat het er veel professioneler uitzien. Dus die Achtergrond wegdoen en die menu veranderen.
Beste,
Het gaat de mooie kant op. En nee het wordt niet over vista. Er zullen scripts enz verkocht gaan worden :p
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
v2
Ziet er leuk uit, ik zou alleen die start button kleiner maken. Hij is wel erg groot.:p
heb de content en inloggen ondertussen juist gezet
Misschien nog een mooie footer of iets dergelijks... En een mooi plekje voor advertentie ruimte :p
Gebruik eens meer de echte ''vista'' effecten.
Zoals de Aero Glass Thema, Zoek op google naar aero brushes en verwerk dat er in!
Dan zie je een mooi verschil
Uhm ja de content misschien was het leuk om een soort venster van vista er in te proppen..
Nou ja erg veel succes!
Ben zelf een zeer goede webdesigner , dus voor meer vragen kun je me wel toevoegen op [email protected]
Groetjes
NVBWebsites Internet Diensten
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!