Crime Hosting

• Beste CP,

Omdat ik als bedrijf zijnde best wel veel vraag kreeg of ik ook Crime games hosten heb ik besloten om een crime hosting op te zetten.

De pakketten zullen zo eruit komen te zien:

Crime pakket 1

250 MB Ruimte
    1000 MB Dataverkeer
    rest is FUP.
    Prijs: 12,00 per jaar

Crime pakket 2

750 MB Ruimte
    2000 MB Dataverkeer
    Rest FUP
    Prijs: 20,00 per jaar

Crime Pakket 3

2000 MB ruimte
    5000 MB Dataverkeer
    Rest FUP
    Prijs 30 per jaar.

Bedrag betaal je 1 jaar vooruit, besluit je na 6 maanden te stoppen dan zal er een restitutie plaats vinden over de resterende maanden.

Zou iemand dit gaan nemen? Wat denken jullie?

• Vind het best weinig ik betaal op dit moment voor een niet crime game host maar gewoon all-in host.

6 gb ruimte.
    12 gb dataverkeer.
    alles unlimited.

euro25,- per-jaar met 24/7 support zelfs rond 02:00 of op zondagen.

wat is eigenlijk het verschil tussen crime host en niet crime host?

• Ik denk wel dat het handig is, vooral dat eerste pakket kan zeer interessant zijn, bv. voor mensen die nieuw zijn bij crimes.

Maar hoe zit het met Emails/subdomeinen/.., is daar een beperking op of zijn die unlimited?

• Je mag immers je crimegame ook gewoon hosten bij antagonist.
    Daar betaal je 29,95 per jaar en heb je het volgende:
    3GB webruimte
    60GB dataverkeer
    Domein beinbegrepen
    Alles unlimited
    DirectAdmin panel

Dus nee ik zou het niet nemen.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Je kan denken dat het bij versio, transip en antagonist goedkoper is. Wat ook zeker zo is..

Alleen de service die Willen levert, daar komen hun niet bovenuit. Reden hiervoor is Willem heeft minder klanten dan hun, dus meer tijd. Heb hosting gehad bij Willem wat door mijn eigen zaken niet netjes verliep. Maar hij heeft dit netjes af gehandeld.

En als je een beetje wilt investeren in een crime lig je niet wakker van die 10 euro die je meer moet betalen.

Ik zou het zeker nemen! :cheer:

• Best prijzig, maar wt Kurene zegt klopt wel een beetje.

Wat mooi zou zijn is: Betalen voor wat je gebruikt.

Hiermee bedoel ik dat stel ik ben bezog met et bouwen van een crime, dat ik dan minder betaal omdat ik minder schijfruimte gebruik. Maar stel ik gebruik veel dat ik dan meer moet betalen.

Dit zou een ideale crime host zijn aangezien je betaalt op basis van hoe je crime loopt + basis som van schijfruimte.

• Citaat van eeyk

voor een begin is 12 euro leuk maar je krijg er wel weinig voor alleen mijn images van mijn website zijn al 1.7 gb.

Hoe zou jij het willen zien? Wellicht kan ik er wat mee doen?

Zou op zich ook geen gek idee zijn, je ziet het immers ook al bij Telecomaanbieders.

Maar aan wat voor tarief zou jij denken dan? En hoe zou jij het noemen?

• Dan komt weer de vraag, hoe ga je het hun laten betalen? Grote hosting bedrijven moeten soms al een incassobureau sturen voor een host van een jaar. Je kan het wel proberen met een domiciliëring, weet niet exact hoe dit in elkaar steekt.

En dan nog het realiseren ervan gaat weer heel wat centjes kosten.

Begrijp me niet verkeerd, het is een top idee en zou super zijn moest dit kunnen ingebracht worden.

• Voor betaling kan je op velen manieren laten doen, als je er over nadenkt.

Een simpele is gewoon per maand achteraf betalen. Indien ze dit niet doen dan krijg je bericht en nog niet betaald wordt je hosting afgesloten na .. dagen.

Een tweede leuke en betere optie is:
    Een online portemonnee. Deze kan je opwaarderen met vele betaalmogelijkheden. Dan wordt aan het einde van de dag daar afgeschreven van je saldo wat je hebt gebruikt die dag. Natuurlijk kan je dit ook per week, maand enzovoort doen.
    Je krijgt dan een bericht als je saldo onder de 5 euro komt.
    Als ze dit niet opwaarderen vervolgens kan je de hosting afsluiten.

Wat ik niet zou doen ik zoals Alex zegt achteraf alles laten betalen per jaar. Hier komen alleen maar problemen door.

• Alex maken gaat centjes kosten? Tuurlijk niet! als je script laat maken en verlies eraan lijdt verkoop je licenties ervan, denk dat er genoeg zijn die hem dan willen.

Ik zou denken aan een start van 4 euro per jaar + gebruikskosten. Naam weet ik niet maar het moet dan wel gelijk een strakke zijn. Wat Kurene zegt is ook wel nice dat je dan ook meldingen krijgt en een limiet kan instellen.

== ik type vanaf iPhone vandaar de fouten, ook in vorige reactie ==

• Vindt Kurene' tweede optie inderdaad een zeer goede oplossing, voor zover ik weet (durf me hier niet helemaal in uit te spreken) is het een optie die helemaal niet veel voorkomt. Als het juiste plan wordt opgesteld kan dit nog wel wat worden.

• Dagelijks is misschien wat veel, zelf zou ik het liever wekelijks hebben, stel je bent vergeten je portemonnee te herladen en je bent een weekendje weg kan er al snel veel misgaan. En een paar meldingen als je portemonnee onvoldoende geld bevat

• Ik denk dat zoiets prima is.

Dit kan goed lopen als je het goed uitwerkt, ik heb dit namelijk zelf nog nooit gezien.

En dat ze dan zelf kunnen zeggen wanneer ze hun online portemonnee laten afschrijven. Dus week, maand, dag etc.

Alex

Daarom zal ik ook dat je minimaal x bedrag in je portemonnee moet hebben en anders bericht krijgt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!