Beste leden.
Ik zoek voor 70 euro aan paypal geld om het gen 4 ptcpay script te kopen. Iemand met genoeg paypal geld om dit te ruilen onderling,ik kan wel internetbankieren maar niet geld op mijn paypal storen.
Groeten.
Beste leden.
Ik zoek voor 70 euro aan paypal geld om het gen 4 ptcpay script te kopen. Iemand met genoeg paypal geld om dit te ruilen onderling,ik kan wel internetbankieren maar niet geld op mijn paypal storen.
Groeten.
Ik wil het wel doen voor je aangezien je posts, mits je vooruitbetaald.
Ben al tevaak opgelicht op cp.
Graag dan even een screen van uw huidige paypal saldo in pb ~!
Ik heb een paypal account gekoppeld aan mijn bank, dus ik kan het zo naar je overzetten. Wat geef je ervoor?
Ik kan dit wel doen.
Maar heb het paypal geld nu niet en kan van 2 tot 4 dagen in beslag nemen en ik vraag 10% (7 euro extra dus)
Hoe zou ik aan de slag gaan?
Je stort 77 euro naar mij toe. (1tot 2 werkdagen)
Als ik deze heb ontvangen stort ik 70 euro op paypal (1 tot 2 werkdagen) en dan koop ik het script en stuur ik dit gelijk naar jou toe.
Jou keuze, ik kan zeggen dat ik te vertrouwen ben maar dit zegt tenslotte iedereen.
Mvg,
Ik zoek wel iemand anders vind het wat luceratief om er 10 % extra voor te vragen.
Oké, 5% dan? Voor minder doe ik dit niet omdat ik daar ook ongeveer 1 uur in steek + benzinne.
Mvg,
Close maar heb iemand gevonden die het heeft gestort ! :slotje:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!