pokemon-area.nl te koop

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • euh ik wil graag eerst antwoord op mn vraag als hij de rechten heeft bied ik namelijk de bin.

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • Ik had een deal met de eigenaar van de source ik gaf hem een mijnmaffia clone (niet idealgame maar een echte vanaf 0 gescripten, misschien herinner je me topic nog dat ik er naar vroeg voor te ruilen) en hij gaf mij de pokemon-area source inruil daarvoor hadden we de afspraak dat ieder hem 1x mocht gebruiken (dus op 1 domein) maar ik doe er niks meer mee en omdat ik graag javascript wil leren vond ik het een leuke uitdaging om zelf alles vanaf 0 te maken dus daarom verkoop ik het.


    Toevoeging: Nadat alles verkocht is verwijder ik de source natuurlijk van me pc ;)


    Toevoeging 2: Er is net 30 euro geboden via privé bericht maar omdat de buynow 25 euro is wacht ik eerst af op de bieder die de buynow bood laat die niks van zich horen is ie voor de andere.

    Citaat van ZiraX

    euh ik wil graag eerst antwoord op mn vraag als hij de rechten heeft bied ik namelijk de bin.

  • Fitim je bent in overtreding.


    je mag geen winst maken op pokémon of de images van pokémon dat is een regel van The pokemon company waar ik mij ook aan moet houden.


    dus als je hem verkoop ben je illegaal bezig en zou dat moeten worden gemeld.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!