Tooltje + live help

• Beste leden van criminalspoint.

Ik ben in mijn vrije tijd bezig met de webshop , http://www.partsforyou.nl te vullen met alle onderdelen die wij kunnen verkijgen.

Aleen gaat dit proces extreem langzaam en duurt het per onderdeel wel 5 minuten om alles goed in te stellen met foto´s en het onderdeel zelf .

We gebruiken prestashop webshop en willen graag een tooltje om de onderdelen er snel in te zetten, en de tijd per onderdeel te verkleinen weet iemand een programma of iets waardoor je dit snel kunt doen ?

We praten over 100.000 onderdelen die wij kunnen verkrijgen en verkopen.

Het mag uiteraard geld gaan kosten mijn budget licht rond de 100 euro hiervoor , ik wil het beste en snelste tootltje die ook de afbeeldingen erbij zet.

Wij zoeken ook een LIVE helpdesk , waarmee wij klanten met vragen direct vanaf onze computer ter woord kunnen staan.
    Iemand een aanraader ? Graag ook de kosten per maand of per jaar noteren als u een aanraader heeft.

• Ik heb laatst zo'n soort tool gebouwt voor een bedrijf die aan meer dan 200k producten had. Nou denk ik niet dat je ver gaat komen met 100 euro, als bedrijf. Dat bedrijf betaalde toen rond de 4000 euro excl. btw.

Ik hoop voor je dat iemand zo gek is om zo'n tooltje voor je te maken voor zo'n lage prijs, want in zo'n tooltje zit aardig wat uren.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Er is volgens mij wel zo een soort tooltje , ik heb al even gespeurd maar was nog niet helemaal tevreden. Mensen die dat soort tool?s maken verkopen dit ook meestal voor licenties, rond de 100 euro.

4000 euro vind ik dan ook een belachelijk bedrag voor een tool waarmee je producten toevoegt, dat is meer dan 3 maanden hard werken voor de eerlijke werker.

Je zult dan ook amper iemand vinden die dit werkelijk ook gaat betalen , voor dat bedrag kan je gewoon mensen volop betalen en het langzaamer doen !

• Dit was een plugin voor een bedrijf die ook automatisch de nieuwe producten ophaalt en de oude die niet meer leverbaar zijn deactiveerd. Dus het was een plugin voor de website die alles van de website producten automatiseert en realtime transacties, prijzen en voorraden doorgaf. Als bedrijf ben je zomaar een aantal duizenden euro's kwijt voor een website. Aangezien er veel manuren ingaan is het niet vreemd dat de prijs zo hoog ligt. Van 100 euro kun je immers geen droog brood eten. 4000 euro mag dan wel naar jouw mening veel zijn, maar uiteindelijk is dat een schijntje. Zo ben ik nu bezig met een opdracht voor een overheidsinstantie die meer dan 20k gaat kosten gewoon om het aantal manuren. (wat ook voornamelijk overwerkuren zijn om de deadline te halen)

Wat voor bestand wil je gaan importeren trouwens? Mogelijk dat er toch voor die optie een bepaalde import plugin is voor je website. Want normaal moeten ze per leverancier gemaakt worden namelijk.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Het lijkt me sterk dat ze een zelfstandige zonder Btw nummer contacteren om dit te laten doen, zeker voor de prijs, weet niet hoe oud je bent maar moest je minderjarig zijn is dit meer dan je mag verdienen.

Ik zou denken dat ze eerder een bedrijf contacteren zodat ze een zekerheid hebben in wat je gaat leveren, en er ook meerdere mensen aan werken, sinds zoals je zegt er zoveel manuren ingaan het 10keer sneller gaat gaan dan er alleen aan te werken.

Moest je bij een bedrijf werken en je dat met hun hebt gemaakt vergeet dan wat ik zei ;)

scarface: over de live helpdesk: ik wist er een maar ben de naam vergeten, zal straks even zoeken

• Het is wel wat overdreven over die tool , ik hoef aleen maar wat hebben om de onderdelen er te gemakelijk in te plaatsen. Ik zoek niet iets wat 4000 euro kost maar voor 100 euro. ik zal zelf wel even nog even zoeken op youtube !

• Als het custom made moet gemaakt worden (dus als de juiste took hier niet voor bestaat) dan kan 4000 harstikke het geval zijn.

Indien je dat niet wilt betalen heb je inderdaad dit:
    "Je zult dan ook amper iemand vinden die dit werkelijk ook gaat betalen , voor dat bedrag kan je gewoon mensen volop betalen en het langzaamer doen !"
    Goedkoper, maar langzamer :) Aan jou de keuze. Of nog langzamer en blijven zoeken ;)

Misschien handig om te kijken naar:
    Importeer mogelijkheden van de webshop, laten maken of plugin zoeken of al aanwezig?
    Tool zoeken voor die webshop.

Als deze niet te vinden zijn lijkt het er sterk op dat jij drie maandan mag spenderen aan het erin zetten of misschien 4000 betalen ;)

• Ik gebruik nog de oude versie van LiveZilla. Hij werkt prima, gewoon legaal alleen niet meer te downloaden van hun website aangezien ze betaald zijn geworden. Je hebt dan dus alleen geen recht op nieuwe updates. Wanneer je de .exe van me wilt hebben dan moet je maar even een PM sturen ;).

• Citaat van Alex

Moest je bij een bedrijf werken en je dat met hun hebt gemaakt vergeet dan wat ik zei ;)

[offtopic]Klopt, ik werk ook voor een bedrijf. Daarnaast is een website heus niet even uit de losse pols te maken als het voor een bedrijf is. Je moet overigens een Technisch ontwerp en een functioneel ontwerp maken en dan gaan er nog veel gesprekken aan vooraf en tijdens het process. Soms beslaat een functioneel ontwerp al 40 pagina's. Dan komt het technisch ontwerp erbij wat nog groter is.[/offtopic]

Voor live chat kun je ook LivePerson gebruiken. Dit heb ik ooit geimplementeerd bij een klant en het werkte uitstekend. Toen ik het implementeerde was het zo dat je het eerst gratis kon testen met 1 gebruiker en daarna moest je licenties afnemen. Als ik zo nu even snel hun website doorneus kun je nu een demo afnemen en dan een licentie nemen.

De meeste live chats kosten geld. Je kunt ook zelf eentje proberen te maken doormiddel van MySQL + Ajax + PHP

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!