lijst van gratis en betaalde hosts

  • Meer en meer mensen vragen er naar.


    dus stel ik hier maar even een lijstje op.


    Betaald


    - antagonist = TIP
    - primawebhosting.biz = Ook met IDeal, sms, ...
    - no1hosting ( no - one - hosting vertelde niels met laatst(xD))Zeker geen aanrader


    Gratis
    woelmuis.nl
    byethost.com
    extremehost.com
    freehostia
    ...
    ...

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat

    Neostrada is een zeer goede host voor een laag prijsje:


    1 euro voor:


    1GB geheugen
    100 GB datageheugen


    Dat is alleen webhosting per maand, Domein naam moet je er nog eens extra bij kopen. (dus 15 + 8.99 = 23.99 )

    PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

  • Strato.
    Webhosting, Domeinen, Mailservers, kant-en-klare gecertificeerde webshop, EasyWeb met veel voorgeprogrammeerde tools
    Super service via telefoon, maar ook via mail. En een grote FAQ databank online.
    Strato heeft al ongeveer 20 awards gewonnen, en ze winnen er alleen maar meer.


    Er word gezegd: Strato is slecht, maar dit is de beste die ik heb meegemaakt, en zit er al een aantal jaar.


    Enkele citaten van hun website:
    " STRATO is met 4 miljoen domeinen en 1,3 miljoen klantencontracten de op een na grootste webhostingaanbieder in Europa. In alle 6 landen (Nederland, Duitsland, Italie, Spanje, Groot-Brittanie en Frankrijk ) zijn STRATO producten rond om de eigen homepage voordelig geprijsd.


    Hun website bevat zoveel informatie, om eigenlijk niet op te kunnen noemen.
    Neem gerust dus een kijkje voor meer informatie(h)

  • Weleens gehoord van de beste hosting op dit moment?
    one.com,,


    Verder neem ik aan dat je ex crew lid niels bedoeld??

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Citaat

    Weleens gehoord van de beste hosting op dit moment?
    one.com,,


    Verder neem ik aan dat je ex crew lid niels bedoeld??


    De 'beste' van dit moment? Als ze de beste waren, hadden ze beter geweest als anderen (zoals Strato, omdat de één na grootste & beste is volgens onderzoeken).
    Ik verkies dus Strato boven de rest :p

  • http://www.oxyhost.com gratis 5gb disc 100gb bandwidth, met posten op forum kan je opties als bijv custom 404 error pagina, upload size van 16mb naar 32, een domeinnaam etc kopen met virtual credits.


    http://x10hosting.com/ Zeer goede gratis host en de beste betaalde host die ik ken.
    service is top net als de kwaliteit.
    Ondersteunt ook bijna alle mogelijk opties, zoals perl en allemaal andere zooi die op andere ( gratis ) hosts niet draaien en een deel betaalde ook niet.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!