Portforwarding

  • ik weet niet als dit de juiste sectie is, maar ik heb net bij me telenet instelling een poort geforward. ik zelf kan nu met dat geforwarde ip connecten, alleen is de vraag, waarom kunnen andere dat niet?
    moet ik nog ergens anders zo ie forwarden?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Waarschijnlijk je firewall van je PC. Zet je firewall eens uit en probeer het nog eens.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Citaat van jopitan

    Waarschijnlijk je firewall van je PC. Zet je firewall eens uit en probeer het nog eens.


    Staat altijd uit.

  • Wie zijn anderen? Anderen over het internet of in hetzelfde netwerk? Ik verwacht dat je achter een NAT (Network Address Translation) zit, waardoor jou internet IP-adres (waarschijnlijk 192.168.x.x) voor de rest van het internet wordt gemapped in je router naar het adres van je router, je werkelijke IP-adres voor de buitenwereld, zoals deze te zien is op bijvoorbeeld http://www.watismijnip.nl.


    Of je werkelijk achter een NAT zit is makkelijk te achterhalen door het IP-adres dat ipconfig (cmd -> ipconfig) geeft te vergelijken met het adres dat watismijnip.nl geeft te vergelijken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!