Upgrade system

  • Weet iemand soms hoe ik een R4i sdhc v1.4.1 (clone)


    upgrade naar v2.1.0


    srry ik denk dat ik verkeerd heb geplaatst
    Het is voor een Nintendo 3DS(DSi)
    mijn R4 card werkt op mijn DSi maar niet op mijn 3DS daarom dat ik hem wil upgraden

  • Mischien handig om te vermelden wat voor source het is en of u de updates heeft ? Het is meestal gewoon de files uit de v2.10 map en de sql te uploaden.


    Edit : wist niet dat het om software ging !

  • Hangt ervan af. Is het een gold edition sdhc? Er zijn vele softwares ervoor en nergens staan een guide op het internet om het te fixen. Ik heb namelijk voor een aantal klanten de sdhc gefixt om ze te kunnen gebruiken voor gedownloade spellen. Nou is het zoeken naar de goeie software echt een k** werk tot en met. Toen ik het voor het eerst zoiets moest doen was ik er wel 4 uur aan kwijt.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • De verkoopvan R4 kaartjes is inderdaad illegaal volgens de rechter. Ze mogen alleen nog wel vanuit het buitenland naar nederland komen en je mag ze ook in je bezit hebben. Vaak klopt die software niet die daar staat of werkt ie niet. Je kunt even kijken naar WoodR.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!