Portfolio

• Hallo ,

Ik zou graag een portfolio willen hebben.

Ik heb al een URL.

Maar nu zou ik graag weten of er iemand een leuk en redelijke goed werkend portfolio heeft voor mij .

Ik heb nl geen budget.

Al vast bedankt.

• Er zal denk ik niet één twee drie zoiets zijn, je zult wel zelf dingen aan moeten passen. Neem bijvoorbeeld Wordpress. Ik zie vaak dat dit wordt gebruikt als portfolio voor verschillende onderwerpen.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Citaat van jopitan

Er zal denk ik niet één twee drie zoiets zijn, je zult wel zelf dingen aan moeten passen. Neem bijvoorbeeld Wordpress. Ik zie vaak dat dit wordt gebruikt als portfolio voor verschillende onderwerpen.

Weet ik maar ik heb liefst een PhP :s

• Citaat van K-Joniaux

Weet ik maar ik heb liefst een PhP :s

|-)|-)|-)|-)|-)|-)|-)|-)|-)|-)|-)|-)|-)...
    [offtopic]Als er een facepalm smiley was, dan had ik die gebruikt.[/offtopic]

Anders google je wordpress eerst even :)

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!