notepad ++ syntax

• Beste leden van criminalspoint, Is het mogelijk om een eigen syntax te maken voor notepad++ ik kan dit nergens vinden hoe ik dit aanmaak.

Ik zou wel graag willen dat als ik bijvoorbeeld een stuk mysql maak dat ik bepaalde opdrachten kan laten herkennen en een kleurtje kan geven.

• Citaat van Alex

Ik raad je echt heel hard dreamweaver aan, ik ben dit ongeveer 2weken geleden beginnen gebruiken nadat ik 4jaar lang crimson editor heb gebruikt en dat is echt een goede overstap geweest, zeker als je OOP aan het scripten bent, dan hint het sommige dingen en spaart het je al een beetje tijd uit, alles staat automatisch in kleuren die je ook gemakkelijk kan aanpassen.
    Ook als je bestanden include opent hij die automatisch.

Ook zou ik de font veranderen dat klinkt misschien nutteloos maar het is echt leuk om een beter font te hebben, ik raad dan de font aan in mijn onderschrift.

Met notepad++ heb ik geen ervaring daar kan ik je dus niet mee helpen.

Dreamweaver... ^o)

neem een kijkje bij het kopje Language -> P -> PHP

Of je kunt je eigen style maken bij Settings -> Style Configurator

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!