Telefoon kraken

• Beste leden,

Aangezien velen onder jullie wel geïnteresseerd zijn in veiligheidsinformatie, even een video die jullie toont hoe eenvoudig de politie je gsm (android en iphone) kan kraken.

Ze kunnen zonder je code aan al je wachtwoorden, je locatie, je foto's, skype history, toetsaanslagen en in al je bestanden bekijken.

Schrik niet:

External Content youtu.be
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

De software wordt geleverd aan politiediensten in meer dan zestig landen en het bedrijf heeft meer dan 75 werknemers ondertussen.

Enkel heel lang pincodes kunnen je veiligheid redelijk garanderen, maar zelfs dan nog zijn er altijd manieren...

Dus in geval je dacht dat je veilig zit op je telefoon, think again... :(

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Die software komt echt wel uit.

Dit kan je nooit maar dan ook nooit tegenhouden , er zal vast wel een corrupte agent bij zitten die het grappig vind om het gratis te sharen. Een cracker die mischien de serial zooi eraf haalt en hopaa iedereen kan het doen :) !

• Ook zonder die tool kun je het doen.
    Gewoon via adb de computer connecten via usb en je kan al veel eraf halen. Nadeel is dat je dan command line zit.
    De tool maakt het gewoon super eenvoudig en gebruiksvriendelijk.
    Bovendien ondersteunt deze ook bluetooth en wifi - en dat lukt al niet eenvoudig zonder speciale soft en hardware.

Dezelfde software bestaat trouwens ook voor gewone computers.
    De politie ziet alles als ze willen...
    Niemand weet dit gewoon.

• Deze software kan je al kreigen.
    Ik kan zo bv via mijn gsm/computer/psp/laptop, een gism computer etc, hacken via wifi en bleuthoot,
    ik laat een software draien,,
    zoek verbinding,
    Kan bv , belen , smse, gsm uit zetten smsen lezen etc etc,
    (Telefoon overnemen!

• Citaat van crimz

Deze software kan je al kreigen.
    Ik kan zo bv via mijn gsm/computer/psp/laptop, een gism computer etc, hacken via wifi en bleuthoot,
    ik laat een software draien,,
    zoek verbinding,
    Kan bv , belen , smse, gsm uit zetten smsen lezen etc etc,
    (Telefoon overnemen!

Er is iets dat jullie vergeten en dat is dat dit een programmatje is die niet zomaar je telefoon uit kan lezen. Doormiddel van een bruteforce wordt je pincode achterhaalt en deze wordt dan vervolgens gebruikt om je data uit te lezen. Met deze test die je ziet is de pincode 0000 gebruikt wat dus ervoor zorgt dat een bruteforce het snel te pakken kan krijgen. Daarnaast kun je ook met verschillende tekens een pincode maken waardoor de bruteforce al minder wordt.

Ook is dit zonder de beveiliging van de Iphone dat als je het na 10x fout hebt nog steeds probeert de telefoon wordt gewist. Ik heb het aanstaan dat na 10x fout de telefoon wordt gewist en dus zullen ze er niks aan hebben.

Er wordt immers bij de Iphone gebruik gemaakt van een exploit in de telefoon (net zoals met het jailbreaken). Dus met een update kan dit programma al niet meer werken.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Zo spectaculair vind ik dit zeker niet... Als ik iemands laptop in handen krijg kan ik daar met wat moeite ook alles vanaf halen, vooral als het gaat om een Windows PC.

Denk je dat je wachtwoordje je data beveiligd? Zeker niet, je data wordt heus niet geëncrypteerd...

• schrik je hier van koen ?
    ik heb oud klas genoot die dagelijks met dit soort software bezig is. hij werkt voor de politie. en dit is nog basis.

ze kunnen zelf als ze met auto voor je huis gaat staan. allemaal programma's installeren en dingen doen met je telefoon.

• Citaat van Killingdevil

Zo spectaculair vind ik dit zeker niet... Als ik iemands laptop in handen krijg kan ik daar met wat moeite ook alles vanaf halen, vooral als het gaat om een Windows PC.

Denk je dat je wachtwoordje je data beveiligd? Zeker niet, je data wordt heus niet geencrypteerd...

Hangt ervan af. Je hebt password removers die eigenlijk voor Win XP zijn bedoeld en die werken ook gewoon op Windows 7, maar dan heb je nog een optie en dat is Bitlocker. Zo zijn alle schijven in mijn PC geencrypt met bitlocker waardoor je altijd een wachtwoord nodig hebt om uberhaupt bij mijn data te kunnen komen.

Daarnaast mag de politie dit soort tools trouwens niet gebruiken zonder een gerechtelijk bevel en een akkoord van justitie. Dus moet je er bang voor zijn? Nee niet echt.
    Zelfs de politie kan je niks maken als je met internet via kabel zit en een WIFI panel met een wachtwoord erop. Je moet alleen niet zo dom zijn om verdachte linkjes/bestanden te openen of op public wifi spots te gaan.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Nou een gsm en lp hacken is niet moeilijk eveneens een site
    telefoon afluisteren kan zelfs ik.
    Ik kan een gsm (mijn gsm bv) hacke zodat ik gratis kan bellen.
    Een telefoon cel hacke is ook heel eenvoudig.
    Of telefoon aftappen uit kasten moet je allen het juiste materiaal hackers
    iedereen denkt dat een elc garage poort veilig is helemaal niet zit je zo in
    Internet betalen lijkt veilig is het niet mobile mony en wally hack je zo...
    Net zoals wifi zo te kraken w8w weg gooie en veranderen...
    Heel makkelijk namelijk maar lijkt veilig maar via bochten zit je r zo xd
    allen kennis van computer
    Een gsm kan k zelfs zonder software kraken eveneens een pc
    op school waren sites geblokt iedereen proxy maar Gwn de beheer computer kraken en hop

• Je kan XRY volgens mij gewoon hier bestellen hoor: http://www.dataexpert.nl/bestel , Lijkt me btw best handig (a)

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Citaat van h4x0r666

Je kan XRY volgens mij gewoon hier bestellen hoor: http://www.dataexpert.nl/bestel , Lijkt me btw best handig (a)

Krijg een mega lange SQL error. Gheh heh :piraat:

• Citaat van Hood

jopitan: Scroll naar benden daar zie je de XRY product staan.
    Het complete pakket kost euro3200.
    Zo kan iedereen het toch kopen?

Dat had ik gezien, ze draaien daar nog een oude Drupal 6.24 source.

Je kunt het niet bestellen aangezien je uiteindelijk je bedrijf moet opgeven en je KVK. Dit gaan ze natuurlijk controleren en zodra ze zien dat je geen overheidsinstantie bent wordt ie geweigerd. Dus zomaar kopen kun je niet.

• Hhmm, die prijs valt heel goed mee.
    Normaal worden zo'n tools tegen veel hogere tarieven aangeboden.

Zelf schrik ik er niet super hard van nee, maar had wel gehoopt dat het iets moeilijker zou zijn geweest.
    Toont ook duidelijk aan dat de encryptie die op je gsm zit, totaal nodeloos is. Zijn ze direct doorheen.

• Citaat van K.Rens

Hhmm, die prijs valt heel goed mee.
    Normaal worden zo'n tools tegen veel hogere tarieven aangeboden.

Zelf schrik ik er niet super hard van nee, maar had wel gehoopt dat het iets moeilijker zou zijn geweest.
    Toont ook duidelijk aan dat de encryptie die op je gsm zit, totaal nodeloos is. Zijn ze direct doorheen.

Ik weet niet of je mijn eerdere post hebt gelezen, maar ze voeren met dat apparaatje een bruteforce uit op je pincode. Voor het test object in het filmpje hebben ze 0000 gebruikt als pincode dus de makkelijkste om te pakken te krijgen.

De software kan overigens worden gebruikt om op bijna 700 verschillende modellen van telefoons de data te achterhalen. De apps zorgen momenteel voor het grootste probleem. XRY kan momenteel van de 1 miljoen apps 65 uitlezen.

De markketingdirecteur van XRY (Micro Systemation) heeft zelf toegegeven dat het kraken van een pincode van vier cijfers makkelijk is. Als de pincodes langer zijn heeft brute force soms geen effect. (Wat dus bij de iOS toestellen kan). Bij android kun je met een veegpatroon je telefoon beveiligen en deze valt niet te brute forcen met dit programma.

Dus de veiligheid is er nog wel, zolang je maar 5 cijfers hebt op je iPhone of op je android het veegpatroon beveiliging.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!