PHP text ophalen uit de textbox

  • Geachte lezer,


    Ik ben met een ban script bezig, enkel loop ik tegen een probleem aan. Als ik handmatig de tijd invul, dan werkt het wel, maar als ik dat met javascript wil doen, door middel van het aanvinken van een checkbox, dan werkt dat niet. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt!


    Php:

    PHP
    if (isset($_POST['ban'])){
    if($data->admin == '1'){   
    $Bantijd = $_POST['lang'] * 60 * 60 * 24;
    $datum = time();
    $Bannen = $datum + $Bantijd;
     mysql_query("UPDATE `users` SET `ban`='1', `ban2`='".mysql_real_escape_string($_POST['reden'])."', `ban3`='".mysql_real_escape_string($Bannen)."', `ban4`='' WHERE `id`='".mysql_real_escape_string(intval($_GET['x']))."'");
     mysql_query("INSERT INTO `schandpaal`(`verbannen`,`unbanned`,`door`,`reden`,`type`) VALUES ('".mysql_real_escape_string($user->login)."','".mysql_real_escape_string($Bannen)."', '".mysql_real_escape_string($data->login)."','".mysql_real_escape_string($_POST['reden'])."','spelban')");
     }
    }


    Javascript:

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van Alex

    Hoe bedoel je met het aanvinken van een kruisje? Wil je dan bv dat als je het kruisje aanvinkt dat het lid dan bijvoorbeeld 10 uur geband wordt?


    Dat klopt ja. En de hij vult in de textbox ook wel de juiste tijd in, alleen als ik vervolgens op 'ban' klik dan word de speler maar 1 uur verbannen, in plaats van de 1 dag.


    HTMl:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!