restore

• Kan je de gegevens van een database laten restoren
    naar een gepasseerde dag?
    want ik zou graag mijn database laten terugzetten naar eergisteren

• Nee dit kan niet, tenzij je een backup hebt van eergisteren. Daarom zijn er niet voor niks Database Backup programma's. Ikzelf heb gewoon een linux server die elk uur een backup maakt van alle kritische dingen en ook een dump maakt van alle databases. Dus als ik een database terug wil zetten naar een vorig punt heb ik hoogstens een uur verlies in database gegevens. Als ik een user database ga bijhouden dan wordt dit waarschijnlijk om de 10 minuten.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Ik heb wel een backup maar daarin staat mijn database : admin_pkmo
    maar daarin staan geen gegevens alleen de tabellen
    en de dump is leeg

Maar bij de stats van mijn site staat wel aantal pokemons in het spel: 2.296

en die zijn er juist afgehaald vna mijn database

• Citaat van XD001

Ik heb wel een backup maar daarin staat mijn database : admin_pkmo
    maar daarin staan geen gegevens alleen de tabellen
    en de dump is leeg

Dan kan het dus niet. Ik kan het niet vaak genoeg tegen mensen zeggen, maar maak altijd backups. Ik heb bij mij thuis ook een backup server staan voor alleen maar data van mijn PC. (Wat niet echt randabel is voor mensen die krap bij kas zitten)

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!