Bug melden! Geld Verdienen!

  • Beste


    [URL] krijg je zodra wij tot zaken komen.


    Wat zoeken wij?
    Iemand die veel RPG games heeft gespeeld en nu geld wilt verdienen door onze spel te controleren of fouten of optie die niet kloppen. PHP is niet vereist omdat je niks met PHP doet.


    wat wordt met bugs en controle bedoelt?
    De bedoeling is nadat wij jou document met all bugs en optie hebben ontvangen die niet na behoren werken wij dit er uit kunnen werken en het spel online kan.


    Wat ga je doen?
    Inloggen en in een word of exel document alle bugs melden of dingen die niet werken zoals het hoort zodat wij dit kunnen oplossen de bedoeling is nadat wij jou document hebben en de alles hebben opgelost dat wij het spel live kunnen zetten.


    Je kunt mij PM voor meer informatie over het project.


    Wat krijg je?
    Vergoeding vast of per bug PM maar wat je wilt dan kunnen wij zo snel mogelijk beginnen.


    Groeten
    Ntnt

  • Ik heb enorm veel ervaring in het vinden van (security)bugs en spelfouten in het algemeen. Ik zal nadat de site grondig getest is ook zorgvuldig een PDF schrijven waar ik alles zo duidelijk mogelijk in uitleg.


    Graag ontvang ik een PB en om wat voor vergoeding het gaat per bug.

  • Het zijn scarface & Dein die de opdracht krijgen moet alleen even kijken wat best manier is om hun beiden te laten testen/ bugs melden zodat we alles zelf kunnen fixen en online kunnen.


    Iedereen bedankt voor de interesses.

  • Citaat van ntnt

    Het zijn scarface & Dein die de opdracht krijgen moet alleen even kijken wat best manier is om hun beiden te laten testen/ bugs melden zodat we alles zelf kunnen fixen en online kunnen.


    Iedereen bedankt voor de interesses.


    @Hood, brentvdh volgens mij heeft hij al twee mensen hoor?

  • beste CP leden,