Bug melden! Geld Verdienen!

  • Beste


    [URL] krijg je zodra wij tot zaken komen.


    Wat zoeken wij?
    Iemand die veel RPG games heeft gespeeld en nu geld wilt verdienen door onze spel te controleren of fouten of optie die niet kloppen. PHP is niet vereist omdat je niks met PHP doet.


    wat wordt met bugs en controle bedoelt?
    De bedoeling is nadat wij jou document met all bugs en optie hebben ontvangen die niet na behoren werken wij dit er uit kunnen werken en het spel online kan.


    Wat ga je doen?
    Inloggen en in een word of exel document alle bugs melden of dingen die niet werken zoals het hoort zodat wij dit kunnen oplossen de bedoeling is nadat wij jou document hebben en de alles hebben opgelost dat wij het spel live kunnen zetten.


    Je kunt mij PM voor meer informatie over het project.


    Wat krijg je?
    Vergoeding vast of per bug PM maar wat je wilt dan kunnen wij zo snel mogelijk beginnen.


    Groeten
    Ntnt

  • Ik heb enorm veel ervaring in het vinden van (security)bugs en spelfouten in het algemeen. Ik zal nadat de site grondig getest is ook zorgvuldig een PDF schrijven waar ik alles zo duidelijk mogelijk in uitleg.


    Graag ontvang ik een PB en om wat voor vergoeding het gaat per bug.

  • Het zijn scarface & Dein die de opdracht krijgen moet alleen even kijken wat best manier is om hun beiden te laten testen/ bugs melden zodat we alles zelf kunnen fixen en online kunnen.


    Iedereen bedankt voor de interesses.

  • Citaat van ntnt

    Het zijn scarface & Dein die de opdracht krijgen moet alleen even kijken wat best manier is om hun beiden te laten testen/ bugs melden zodat we alles zelf kunnen fixen en online kunnen.


    Iedereen bedankt voor de interesses.


    @Hood, brentvdh volgens mij heeft hij al twee mensen hoor?

  • beste CP leden,


    Dein kwam professional over en wilde ook alles documenteren zodat alles zo snel mogelijke opgelost kon worden daarom is hij de (Hoofd Persoon) die de document gaat maken en de team bij hem dingen gaat melden. en hij zo goed mogelijke gaat documenteren zodat het in 1 keer kan worden opgepakt en alles kan worden opgelost dit scheelt namelijke veel tijd en gezeur voor ons.


    scarface begon meteen met het rondkijken en uitproberen en liet zien dat hij verstand van zaken had. en ook leuk vond om met Dein te werken daarom is ook de keuze voor hem gemaakt.


    @Hood die wilde dat ik meteen geld overmaakt terwijl hij niet eens de moeite had genomen om te kijken waarover het ging dus dat is meteen tekenen om niet tot zaken te komen.


    brentvdh was in de war met hood daarom kreeg je geen reactie meer en kreeg je zelfde antwoord als hem.(heb over 30+ berichten) gehad zal zo een bericht sturen ook jij kunt onder leiding van dein en Scarface deelnemen om zoveel dingen mogelijke te melden.


    Veder iedereen bedankt voor de belangstelling maar wij zijn reeds nu voorzien van hulp.


    - Update brentvdh heeft geen intresses meer er is weer een plek vrij voor iemand die het wel wilt graag PM waarom jou zouden kiezen en wat jij voor ons kunt betekenen.


    Groeten

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!