Iphonetones
-
-
-
Nice, deze lay-out is creatief en gebruiksvriendelijk.
Ik heb geen enkele opmerking over dit design. -
Hartstikke bedankt voor je reactie,
Ik ga er hard mee aan de slag(niks doen dus:P) -
Geen opmerking.
Top Design !!!
-
dankje voor je reactie!
-
Misschien wanneer je over een menu gaat dat ie dan iets donkerder word voor de rest is ie wel netjes!
-
Er zit een hover bij, dat het zelfde kleur word als een active.
-
Het kopje "Statsistieken" is fout gespeld voor de rest ziet er er goed uit. Mogelijk de tekst in het kopje van "Statistieken" wat duidelijker maken (niet cursief). Het komt nu heel blokkerig en onleesbaar over. Als je de website zou slicen, zou hij dan ook normaal zichtbaar kunnen zijn op drie monitoren? Voor de rest heb ik er niks op aan te merken, ziet er goed uit.
-
Typ foutje
wordt opgelost bij slice,
en hoezo zou je 1 website over 3 schermen verpreiden? -
Citaat van glammiiee
Typ foutje
wordt opgelost bij slice,
en hoezo zou je 1 website over 3 schermen verpreiden?Je moet er altijd vanuit gaan dat mensen dat doen. Net zoals dat overheid websites ook goed leesbaar moeten zijn voor slechtzienden en makkelijk navigeerbaar voor gehandicapten (natuurlijk is dit is een ander aspect) maar ik ben 1 van de mensen die een website over 3 monitoren heeft. Ik bedoel hier eigenlijk mee te zeggen dat of de website gewoon gecentreerd wordt als de resolutie groter is of dat hij wordt uitgerekt.
-
hij wordt standaard genctreeerd.
ik test alles zelf op een 17 inch 19 inch 42 inch schermen. -
Citaat van glammiiee
hij wordt standaard genctreeerd.
ik test alles zelf op een 17 inch 19 inch 42 inch schermen.Als die 42" scherm een TV is heb je er niks aan, een TV heeft momenteel niet een hogere resolutie dan 1920x1080. Ik heb momenteel een resolutie van 5760x1080.
Maar op een 19" (meest voorkomendende resolutie: 1280x1024) is inderdaad goed, aangezien er nog aardig wat mensen zijn die 19" scherm hebben. Meestal houd ik geen rekening meer met 1024x768 aangezien dat meestal niet de mensen zijn die ik wil trekken naar een website. En het aantal die die resolutie heeft ook nog extreem laag is.
http://www.w3schools.com/browsers/browsers_display.asp
Daar kun je zien dat 13% nog een resolutie heeft van 1024x768, maar dat zal meer een scherm zijn die ze op een lagere resolutie hebben gezet en toen die website hebben bezocht. Ik ben blij toe dat meer dan 80% gewoon een hogere resolutie heeft.
-
en ik test ook op een 24 inch computer scherm, en die heb ook 1920x1080, en zit er allemaal goed uit(slice is al begonnen)
-
-
Zijn die pijltjes en play knop zelf gemaakt ? , lijk me sterk verder is het een simple layoutje.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!