CrimeSource V2.1 Captcha

  • Hallo allemaal,


    Ik ben op zoek naar een werkend captcha script voor de CrimeSource v2.1. Dit omdat de originele het totaal niet doet.


    Misschien dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb zelf niet zo super veel ervaring met PHP. Ik weet hoe ik de files kan aanpassen maar scripten is niet mijn sterkste kant.


    Ik hoop dat jullie wel een werkend captcha script hebben en het met mij willen delen.


    Met vriendelijke groet,
    Jeffrey1994

  • Citaat van Patrick

    http://www.google.com/recaptcha
    Try that one :)


    Staat alle informatie op die je nodig zult hebben, verder is het een vrij veilige captcha, niet 100% maar wel veilig. :)


    Al voor gekeken maar je moet ze allemaal apart inbouwen.. En het probleem is dat de source van CrimeSource v2.1 vrijwel helemaal is gecodeerd (althans zo is gemaakt dat ze allerlei variabelen gebruiken welke ik niet terug kan vinden.


    Hieronder staat een voorbeeld van autostelen


    Nu staat hier ergens in dit script

    PHP
    <td class="mainTxt" colspan="2" align="center">
    		                   	<?=captcha()?>
    		                   </td>
    		               </tr>
    		               <tr>
    		                   <td class="mainTxt" colspan="2" align="center">
    		                   	<input class="2" type="submit" value="<?=$scar12;?>" style="width: 100;" name="submit">
    		                   </td>
    		               </tr>


    En dat kan ik dus nergens terug vinden. Ik weet wel welk bestand ik zou moeten aanpassen om de module captcha aan te passen. Maar hoe ik het dan inbouw kom ik dus niet kom ik dus niet uit. Hij blijft weergeven dat hij hem niet kan openenen.. Dus krijg je de alt te zien.. (op de site)

  • Citaat van Dein

    Waarschijnlijk ondersteund de gratis host de captcha code niet, ik raad je aan een betalende hosting te nemen, of je source local te draaien en achteraf op een betalende host te zetten.



    Ik draai een andere website ook op x10hosting (weliswaar open source Joomla) daar zit ook captcha in.. Alleen is die van google en is die als plugin/module geïnstalleerd.. En deze pakt hem wel... dus lijkt me sterk dat hij het niet doet...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!