Eerste layout!

  • Beste collega's.


    Ik wil jullie graag mijn allereerste layout tonen.


    Het is een layout die kan gebruikt worden voor gaming clan/community's etc.


    http://tinypic.com/r/x6fyw1/5





    Wat heb ik nu nodig.
    een slicer die het voor me kan slicen. je zal er 20 euro mee verdienen; meer heb ik echt niet!, betaling rond de 24e maart!.


    Doel is, eerst beetje centjes mee verdienen dan komt die bij de free layouts' te staan!.



    Ik wil ook van jullie weten wat jullie ervan vinden.
    door puntjes uit te delen.


    Punten.


    Kleurencombinaties: /10
    Aspecten waar jij op let:
    Aspecten:
    /10


    Indeling: /10
    Wat vind je slecht:
    Wat is goed voor men eerste keer:


    Tips:




    Ik dank jullie alvast.


    Mvg,


    Jordi Hermans


    Edited

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • 25 euro is deal bij mij :) Pb maar dan is je layout morgen nog klaar :) !



    Mijn rating :Niet goeie kleurgebruik voor een gaming layout , je moet nog wat leren met de gradients om te gaan , de background word een hel zo om te slicen.


    # Gebruik niet voor elke tekst/links achtergrond shaders , dit krijg je toch niet op de slice , of je moet die links als buttons gaan uitknippen.
    # Verder gebruik het 9060 grid systeem, dit helpt beginners wel goed op weg . http://www.960grid.com , Dit voorkomt ook dat je sommige vakjes scheef of niet mooi neer zet.
    #Gebruik nooit overall het zelfde fontje , dit begint op het laatst wat lelijk eruit te zien.
    # Als je ergens een content box maakt zet hem dan op een goeie plek niet midden in de layout.


    Omdat je niemand op je "eerste" keer kan beordelen of hij nou goed of slecht is geef ik je een 2/10 , hoger is deze layout niet waard.


    tips, blijf doorgaan tot je er bij neervalt ?


    [offtopic]


    Alle typ en of tikfouten voorbehouden YOU GOD DAM AUTOCORECTIE VAN WINDOWS !!! [/offtopic]

  • Beste Scareface.


    Merci voor de hints. die zal ik zeker en vast onthouden.
    Ik ga eerst de psd nog eens nakijken en enkele wijzigingen doorvoeren.


    en dann zal ik em doormailen kan jij in een pm je mail even doorgeven aub?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.03.12 14:00:16:
    Ik heb em een beetje aangepast.


    Wie hem GOED kan slicen met de benodigdheden die er in de content staan verdient er 50 euro mee ;) moet klaar zijn tegen 24 Maart dan krijg je je beloning ! 50 euro dus

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!