Beste leden van criminalspoint.
Ik ben met het volgende project bezig genaamd Databank (De naam word veranderd nog ).
Het word een look a like van rapidshare dus met ongeveer dezelfde functies en bedoelingen , Dus een online bestand's opslag systeem.
Er worden verdiensten gemaakt door premium accounts en doormiddel van wat reclame aleen nou zoek ik nog een co-partner/s, die mij wil helpen met de scripting van dit systeem.
Van welke webbrowser scripting taalen maken wij gebruik bij dit systeem : HTML 5 , PHP , MYSQL(I), JAVASCRIPT, CSS3. Het word als previeuw eerst op een VPS server gehost en via die host worden alle functies ingebouwd.
Deze server kregen wij aangeboden voor een maand om te testen van RJS hoosting (sloosmedia), Met de onderstaande prestaties : 512MB Ram , 40GB storage , 500GB Dataverkeer.
Bij deze zoek ik 1 of 2 hulpscripters , Die mij kunnen helpen met de ontwikkeling van deze cms. Natuurlijk gaan alweer mensen vragen om verdiensten die worden gedeeld over de personen die mij mee helpen met dit project.
Er zijn natuurlijk niet direct inkomsten maar dat kan later uitlopen tot een extreem groot bedrag, Kijk maar naar mega-upload.
Als jij niks aan te brengen heb in dit topic of je wil niet meehelpen reageer dan niet . Graag geen dingen vragen in dit topic als je me niet bent bereid mij te helpen of mijn concept af te kraken.
Het moet een systeem precies hetzelfde als MEGAUPLOAD worden , precies hetzelfde met hetzelfde idee. Zijn er mensen die dit betaald kunnen maken zoja , geef dan hier een prijs opgave.
Budget is hiervoor XXXX, En dit kan uitlopen op een miljoenen bedrijf.
Groeten.
Een voorbeeldje van het ontwerp. : http://imghost.nl/download/layoutVERDER.png
Mvg scarface.