scripter voor kleine updates

• Hallo,

Voor mijn sms website zoek ik nog een aantal optie's, wie kan dit voor mij realiseren?
    dient tevens ook ingebouwt te worden.

Klikmissie
    Er staan een aantal links op een pagina, per 10 links die zei klikken krijgen ze 1 sms punt.
    De links dienen na geklikt te zijn geweest ''onzichtbaar'' te worden. Ze kunnen 1x per 24 uur op de links klikken.

Admin van klikmissie:
    Links toevoegen en verwijderen.

Banner missie
    Zelfde eigelijk als de klikmissie; Er staan een aantal banners op een pagina, per 10 banners die zei klikken krijgen ze 1 sms punt.
    De banners dienen na geklikt te zijn geweest ''onzichtbaar'' te worden. Ze kunnen 1x per 24 uur op de banners klikken.

Admin van banner missie :
    banneres toevoegen en verwijderen

Spelletjes:

Blackjack
    men kan blackjack spelen, hiermee kunnen ze 1, 5 of 10 sms punten inzetten. Indien verloren worden automatisch de sms punten van hun account afgeschreven. Indien gewonnen worden deze automatisch toegevoegt.

kop op munt
    men kan het bekende spelletjes kop of munt spelen, men kan 1, 5 of 10 sms punten inzetten. Indien verloren worden automatisch de sms punten van hun account afgeschreven. Indien gewonnen worden deze automatisch toegevoegt.

wie kan dit realiseren, inbouwen en dat binnen 2 weken? Graag een prive-bericht met uw prijs..

Gezonden roken? Goedkoper roken? Stoppen met roken?

Bestel de elektrische sigaret op elektrischsigaret.nl
    Goedkoopste elektrische sigaretten webshop van nederland.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!