• Ik heb een probleem met mijn volgende script:

Wat doe ik fout kan iemand me helpen.
    Hij geeft de volgende fout:

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 8 Warning: mysql_free_result() expects parameter 1 to be resource, boolean given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 19 Warning: mysql_close() expects parameter 1 to be resource, null given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 20 PHP Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 8 PHP Warning: mysql_free_result() expects parameter 1 to be resource, boolean given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 19 PHP Warning: mysql_close() expects parameter 1 to be resource, null given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 20

Edit by L.Groot: Categorie aangepast naar de PHP/SQL Server-Side scripting categorie.

• Dit betekent dat jij mysql statement geen record ophaalt en als je geen records hebt kan je geen mysql_fetch_array gebruiken.

Dit zou moeten werken

• Bedankt voor de snelle reacties.
    Met de wijzigingen ziet ik met deze probleem:

PHP
    Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, boolean given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 9  Geen waarden gevonden 
    Warning: mysql_free_result() expects parameter 1 to be resource, boolean given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 24 Warning: mysql_close() expects parameter 1 to be resource, null given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 25 PHP Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, boolean given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 9 PHP Warning: mysql_free_result() expects parameter 1 to be resource, boolean given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 24 PHP Warning: mysql_close() expects parameter 1 to be resource, null given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 25

Tevens geeft hij nu aan geen waarden terwijl er een record in staat.
    Ik snap niet wat er fout aan is.

Zie: http://68645.ict-lab.nl/MEOc1/OPDRACHT6.2/

• Ik heb nog 1 error:)

PHP
    Warning: mysql_close() expects parameter 1 to be resource, null given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 25 PHP Warning: mysql_close() expects parameter 1 to be resource, null given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 25

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!