€2 Domeinen te koop 2 Euro / per

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • @ Malik


    Waar slaat dat op, het gaat toch om het uiteindelijke antwoord, zolang deze maar klopt toch? Beetje zelf zoeken kan ook geen kwaad.


    @ TS


    Hebben er ooit website's gestaan op de hack domeinnamen, die je er eventueel bij kan leveren?

  • Citaat van ProjectB

    Hebben er ooit website's gestaan op de hack domeinnamen, die je er eventueel bij kan leveren?


    Op ikkanhacken.nl stond volgens mij een webshop die illegale (niet werkende) hacks verkocht, volgens mij.. en die was dus ook weer gehackt door anderen :P sinds het te makkelijk was om in het admin systeem te komen, bij het kopen van die script raad ik je dan ook erg aan om de beveiliging te verbeteren.


    Btw hier is wat meer info: Klik-1 , Klik-2

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • @h4x0r666
    Hallo,
    Op beide sites stonden vroeger een website op.
    Omdat de V1 een slechte backend had en wat opties niet had had ik er een ander systeem opgezet, deze had meer voordelen.
    Enkel was het nieuwssysteem een beetje bug-achtig.


    Ik zag hoe concurrentie NEP (valse) software verkocht.
    Dit wilde ik niet omdat ik vroeger ook zo ben opgelicht geweest.
    Bij mij werkte alles, ik zocht enkel werkende software + ik maakte werkende software. Als er problemen waren gaf ik de klant een ander product dat werkte en haalde ik de andere uit de shop.


    Ik heb nog de V1 deze was niet bugged maar heeft minder opties.
    De scripts heb ik nog liggen, de programma's krijgt u er niet bij.
    Deze heb ik waarschijnlijk niet meer liggen.


    Ik was de eerste eigenaar, toen heb ik deze verkocht.


    Edit: De domeinen zijn van ergens in 2009 geregistreerd.

  • Citaat van weide43

    Ik was de eerste eigenaar, toen heb ik deze verkocht.


    Ben/Heet jij Danny? of had je het van hem overgekocht? :p
    [offtopic]Mja als die V1 erbij wordt verkocht, is dat niet zoon slim idee om hem dan gelijk online te gooien, want zoals ik all zei werd die all snel gehackt door wat skids, dus slechte beveiling (xD) btw het gaat niet om de slechte backend, meer om de slecht gescripte inlog pagina (van de admin systeem) zie: http://goo.gl/clkdf[/offtopic]

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Citaat van h4x0r666


    Ben/Heet jij Danny? of had je het van hem overgekocht? :p
    [offtopic]Mja als die V1 erbij wordt verkocht, is dat niet zoon slim idee om hem dan gelijk online te gooien, want zoals ik all zei werd die all snel gehackt door wat skids, dus slechte beveiling (xD) btw het gaat niet om de slechte backend, meer om de slecht gescripte inlog pagina (van de admin systeem) zie: http://goo.gl/clkdf[/offtopic]


    Hallo,
    ja ik ben Danny


    De V1 was WEL veilig maar later had ik de 2de versie erop gezet de V2 die had een bug in het nieuwsscript waardoor dat hij werd gehacked. Hiervan heb ik nooit iets van gemerkt, want ik heb altijd de V1 gebruikt net toen ik hem ging verkopen had ik een V2 erop gezet.


    Ik heb even gekeken naar de link
    Dit was de V2, ik heb de V1 hier nog liggen.
    Deze is wel veilig

  • Citaat van weide43

    De V1 was WEL veilig maar later had ik de 2de versie erop gezet de V2 die had een bug in het nieuwsscript waardoor dat hij werd gehacked. Hiervan heb ik nooit iets van gemerkt, want ik heb altijd de V1 gebruikt net toen ik hem ging verkopen had ik een V2 erop gezet.


    Ik heb even gekeken naar de link
    Dit was de V2, ik heb de V1 hier nog liggen.
    Deze is wel veilig



    Vind je het erg om even de V1 ergens up te loaden ? Als die wel gewoon veilig was :cheer:

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!