Posts by dbays

    Hallo allemaal,


    Het gaat om www.OnlineBestolen.nl deze zet ik te koop omdat ik er geen tijd meer voor heb.


    het is wel jammer want als je creatief bent kun je er nog heel veel opties bij doen en een aardige inkomen creëren


    De website is all op verschillende zoekmachines aangemeld en is 2 maanden oud


    Web Hosting krijg je er ook bij


    ALLS STAAT BIJ VERSIO.nl
    WebHosting: Verloopt Op 28-03-2013
    StarterPakket


    Domein Verloopt op : 04-11-2013 <
    Heb je intressen?


    doe maar een Bod


    *wat u koopt is de domein, de script incl inhoudt krijgt u erbij

    Citaat van weide43

    Tip voor de volgende keer plaats dat er niet meer bij.
    en wat meer info erbij


    zal er voortaan aan denken.


    bedankt voor de tip!

    Ik heb deze van een vriend gekregen als kado en ik mag hem ook verkopen. waarom zou ik hem weg geven als die geld waard is. wat verwachten jullie nou van mij dat ik hem gratis weg geef? ik mag zelf weten wat ik ermee doe of ik hem nou gratis weg geef of verkoop gaat jullie niks aan..


    ----
    en voor mensen de wel geintresseert om hem te kopen kun je een PM sturen met je offer

    Het gaat om Script/Domein


    *Domein word gehost bij: HostNet *Let Op Domein verhuizen = niet gratis bij HostNet





    Richtprijs: 25 euro
    *Domein/Script



    Richtprijs:10 Euro
    *Script
    #layout krijg je er gratis bij



    Betaal Mogelijkheden:


    Paypal, InternetBankieren

    gelukkig dat niemand hem dan heeft gekocht want hij bevat bugs volgens mij moet je altijd kijken of je website wel in orde is voor dat je hem verkoopt dan kun je deze topic netzo goed sluiten en dan weer opennen als die goed is

    deze zou eigenlijk verkocht zijn maar er zijn tog mensen die zich niet aan de afspraken kunnen houden dus vandaar dat ik hem nogmaals tekoop zet


    Hosting Bij > Versio > Host Krijg je er niet bij <
    Domein Bij > Versio > Verloopt > 04-04-2012



    Je krijgt:
    *Domein
    *Programa
    *Website


    inkomsten Bewijs:


    Klik hier om naar de website te gaan



    Omchrijving van de website:


    Deze website verkoopt Een Programa dat voor backlinkers zorgt je kunt kiezen uit een Service dus dat mensen betalen en dat je dan hun website invult in de Programa waardoor ze Backlinks krijgen of ze kopen het programa zelf en kunnen hun eigen website's Backlinke


    Service / Product

    De backlink Tool V2.0 is een geautomatiseerde tool om uw website aan te melden bij backlink websites.

    (Exact 6419) Met zo'n groot aantal backlinks staat u zeer snel in google en andere zoekmachines.
    Het handmatig plaatsen van deze links is onbegonnen werk, of zou een fortuin kosten!
    Het is niet enkel eenvoudig, het is ook zeer snel! Tot wel 200+ aanmeldingen per minuut.

    Wat krijgt u van ons?
    - Het programma Backlink Tool V2.0
    - Support via mail
    - U kan een onbeperkt aantal websites toevoegen


    Bij ons heeft u de keuze tussen een dienst en een product.


    Een Dienst:
    Een dienst zien wij als een eenmalig uw website in de Hulptool te plaatsen.
    Dit is vooral handig wanneer u 1 site heeft.
    Wanneer u meerdere sites heeft raden wij u aan het programma te kopen
    Hiermee bespaard u kosten.


    Het Product:
    Met het product kunt u oneindig websites in de Hulptool plaatsen.
    Hiermee zou u dus ook uw eigen dienst kunnen beginnen.




    PRIJS: 15 EURO