Bent u een designer?

• Beste lezer,

Ik ben momenteel http://tinyurl.com/75h33ho aan het starten. Echter zoek ik hiervoor designers die hun layout hierop willen zetten om te verkopen.
    Hiervoor heb ik verschillende pakketten gemaakt.

Pakket 1:
    Met dit pakket mag u in totaal 5 layouts toevoegen.
    Dit pakket kost eenmalig €7.5

Pakket2:
    Met dit pakket mag u in totaal 10 layouts toevoegen.
    Dit pakket kost eenmalig €12.5

Pakket3:
    Met dit pakket mag u in totaal 20 layouts toevoegen.
    Dit pakket kost eenmalig €20.00

Hoe werkt het precies:
    U levert een screenshot, beschrijving, prijs en mollie/targetpay link aan. Deze worden in de juiste categorie PSD of HTML(gebased) geplaatst. De layouts worden meerdere malen verkocht. U krijgt bij de betaling van de pakketten een btw factuur.

Er wordt nog 1 pakket verkocht
    Hierna worden er nog wel pakketten verkocht maar die layouts staan per betaling maar 1,2 of 3 maanden op de site!

Als u nog vragen heeft dan kunt u deze stellen in dit topic of door een PM te sturen.

Statistieken:
    http://tinyurl.com/6rexerk

Met vriendelijke groet,

Roel

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • [offtopic]Dus eigenlijk moeten we betalen om layouts te verkopen terwijl we hier gewoon gratis kunnen verkopen?[/offtopic]

Hoe worden de betalingen gedaan?

• U snapt het fils.

De gebruiker zijn layout wordt door mij op de site gezet zo krijgt men een plaats waar men layouts kan kopen! en als die van u erbij zit verdiend u er ook aan WIN WIN!:)

• @Fils waarom WIN WIN, jij geeft toch dan geld uit... op CP/SD/TB/WMP kan je gewoon gratis layouts verkopen.

Roel ik raad je aan om het eerst gratis te doen en dan iets met highlights enzow.

• @Malik,

Heb al meerdere pakketten verkocht en er worden ook al layouts verkocht, dus ga niks gratis aanbieden? Je layout wordt op een top domein gezet alle layouts komen bij elkaar zodat de "klant" een makkelijk overzicht heeft.

Nadeel van Criminalspoint, tbforum, sitedeals daar trek je alleen de aangemelde leden mee! Met mijn site krijg je meerdere bezoekers dus meer sales.

Gr, Roel

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!