Session werkt niet goed?

• Hallo allemaal,

Ik had vandaag even een source geupload nadat ik een ding aangepast had (maakt niet uit wat) kreeg ik deze error:

PHP
    <br />
    <b>Warning</b>:  session_start() [<a href='function.session-start'>function.session-start</a>]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/fitim/domains/site.nl/public_html/index.php:1) in <b>/home/fitim/domains/msite.nl/public_html/include/config.php</b> on line <b>3</b><br />

wanneer ik de oude index weer upload krijg ik de error niet meer waar kan het aan liggen?

En ja alles staat goed php staat boven geen spaties etc.

Groetjes,
    Fitim.

• Citaat van BrokenTrack

Misschien in config.php, maar niet in index.php.
    Als je OO werkt kan je dit goed voorkomen ;)

Ben OO aan het leren.
    Dit is me config maar hier is toch niks fouts aan?

• "output started at /home/fitim/domains/site.nl/public_html/index.php:1"
    Op regel een van index.php wordt output verstuurt. Als het eerste zichtbare teken de < van <?php is dan heb je dat bestand opgeslagen in een charset die een Byte Order Mark heeft. Sla het op in een charset zonder BOM.

• Citaat van Darsstar

"output started at /home/fitim/domains/site.nl/public_html/index.php:1"
    Op regel een van index.php wordt output verstuurt. Als het eerste zichtbare teken de < van <?php is dan heb je dat bestand opgeslagen in een charset die een Byte Order Mark heeft. Sla het op in een charset zonder BOM.

Heeft het gevolgen als ik het opsla als een charset zonder BOM? en hoe kan ik dit doen via Filezilla?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.02.12 23:11:27:
    Het is al opgelost voor de mensen die de error ook krijgen: Pas het script aan via: http://www.net2ftp.com ipv Filezilla (wat ik doe)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!