Hallo allemaal,
Ik zie vaak tonnen backlinks maar zijn er ook programma's om die backlinks in een keer te gebruiken?
Groetjes,
Fitim.
Hallo allemaal,
Ik zie vaak tonnen backlinks maar zijn er ook programma's om die backlinks in een keer te gebruiken?
Groetjes,
Fitim.
Ja, deze zijn er, maar zijn niet aan te raden omdat dit een negatief effect heeft in de organische zoekresultaten!!
Juist wel als je 100k backlinks hebt stijgt je pagerank dus ook je google rank.
Als je zomaar 100K backlinks krijgt gooit Google je site op een blacklist
Als je denkt dat Google die backlink checkers zo langzamerhand niet doorheeft, gewoon proberen
Vooral even via Google zoeken want daar vind je ze zo!
Citaat van BrokenTrackAls je denkt dat Google die backlink checkers zo langzamerhand niet doorheeft, gewoon proberen
Het valt te proberen toch!:cheer:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.01.12 19:24:49:
Citaat van BrokenTrackAls je denkt dat Google die backlink checkers zo langzamerhand niet doorheeft, gewoon proberen
Heb al gezocht maar niks gevonden waarop zoekt u dan?
@ Fitim
Deze soort van backlink genereren wordt bestraft door Google. Dus ik zou zeggen, ga vooral je gang want dan wordt je site helemaal niet meer gevonden.
Geloof dit of niet, ik heb je gewaarschuwd.
Hoe, moet je dan je Google Rank laten stijgen?
Mvg, Faff
Dit doornemen helpt al heel veel aan je SEO en is ook van Google
Backlinks moet je op langere termijn regelen, zodat Google denkt dat sites daadwerkelijk jouw hebben toegevoegd omdat je iets op je site hebt wat deugt.
- SEO (Google PR laten stijgen)
=> Goed content met vaak je 'trefwoord' erin.
=> Gebruik van H1, h2's etcetera
=> Backlinks (als je op 1 dag 20 krijgt, riskeer je een daling)
=> etcetera
Deze week is de PR update dus zal je wel missen.
Automatische backlink tools nooit gebruiken!
Het enige dat je best kan doen is dit manueel bouwen.
Om de links bij te houden gebruik ik onze tool http://www.livelinker.com
Deze site vertelt je meteen de waarde van een link, zowel google PR als mozrank (voorspelde toekomstige pagerank).
Dan weet je meteen of het de moeite is om een link te plaatsen op die site of niet. Als de mozrank en de PR onder de 2 zijn, moet je al niet echt moeite doen.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!