php/html/...

• hallo,
    ik ga een site maken,

een muziek site.

heeft iemand een site waar ik insperatie kan halen voor een soort muziek site?

ik d8 zelf iets me uitschuifbare menu's, maar ben nog niet zeker :)

• Hoe wil je ermee verdienen, tenzij dat niet je bedoeling is?
    Wat wil je ermee bereiken dat andere sites nog niet hebben gedaan? Vooral Youtube.. daar vind je all genoeg :P en ga je de muziek zelf maken, kopen of.. weghalen bij..? ;)

Als je echt iets met muziek wilt doen, kan je denk ik beter zelf muziek maken of kopen en dan via jouw website adverteren of laten luisteren en dan voor de gebruikers de beste kwaliteit muziek te kunnen kopen :p nja zoiets op zich wel leuk idee maar het moet dan wel iets hebben dat mensen aantrekt, want gewoon youtube muziek/video's laten zien kan dan netzo goed bij youtube zelf.:p

P.S. Gebruik een betere TITEL, en misschieeennn iets meer info.. ;) als je echt geïnteresseerd bent om datgene te maken..

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• laten we zeggen, zo iets als youtube :)

ik heb vies veel ruimte :) dus no problem for the music self :)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.01.12 17:32:02:
    en ja, ook me eigen liedjes :)

• kijk, mijn eigen liedjes. met een bewijs dat ik niet verantwoordelijk ben voor de liedjes die andere uploaden :)

dus dat ze gewoon hun eigen dingese etc mogen uploaden :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!