Beste mensen
Ik heb hulp nodig wie kan me helpen.
Zoals jullie hier zien zie je scrollbars in de hele game op elk script :
Ik wil dit weghebben zou iemand weten hoe ik dit doe ?
Groetjes
Edit L.Groot: Verplaatst naar CSS sectie.
Beste mensen
Ik heb hulp nodig wie kan me helpen.
Zoals jullie hier zien zie je scrollbars in de hele game op elk script :
Ik wil dit weghebben zou iemand weten hoe ik dit doe ?
Groetjes
Edit L.Groot: Verplaatst naar CSS sectie.
Door allereest op Google te zoeken:
"hide scrollbar css"
Nou ik vind juist dat jij wel helpt hoor,
misschien weet de TS niet hoe hij dit op Google moet zoeken.
Elke hulp is denk ik wel welkom toch als jij nu niks had gepost zou die moeten wachten tot iemand dat had gedaan, maar misschien kan die nu alvast een beetje rondsnuffelen op Google:D
Dit is volgens mij een vendetta script toch?
Citaat van BrokenTrackDoor allereest op Google te zoeken:
"hide scrollbar css"
Citaat van BrokenTrackKToon MeerBeste Tim, De tijd dat jij hier de moeite doet om mensen te wijzen op hun fouten en doen zou je beter meteen reageren op het topic zelf om leden te helpen.
Als leden volgens jou toch alles moeten gaan zoeken wat is het nut dan nog van een forum dan kunnen ze hier beter de boeken sluiten.
Of misschien zouden ze beter jou de deur wijzen want je hebt op alles en nog wat kritiek, als een lid iets vraagt dan moeten ze van jou eerst zoeken, je bent een rotte appel op CP niet meer en niet min.
Hoop dat ze hier ooit iets aan doen in plaats van leden te verbannen die het goed menen met CP, Nee ze laten jou hier toe terwijl je al meerdere accounts hebt op je naam maar bannen doen ze je niet.
Vriendjes achter de schermen misschien ?
Met vriendelijke groeten
http://cssbeauty.com/skillshare/discussion/1117/
een van de eerste hits op Google.
[offtopic]Reactie op deze "imposter":
CitaatToon MeerHallo,
Voor mij hoef je niet anoniem te zijn hoor Het maakt mij niet veel uit wie wie is. Feedback ontvang ik liever persoonlijk zodat ik daar wat mee kan doen.
Ja, ik verwijs mensen veel naar Google. Dit omdat in veel gevallen het 5 minuten werk is om het te vinden. Indien het iets is wat niet snel vindbaar is dan heb ik vaak. Maar voor elke kleine reden een topic te maken terwijl dit ook zeer snel zelf kan worden gevonden vind ik te ver gaan. Huur dan een scripter in of leer het zelf of gewoon zoeken zoeken zoeken.
Boel sluiten, nee. Sommige dingen kunnen niet of niet snel gevonden worden. Sommige dingen hebben niks het vinden te maken. Maar ik vind dat hier te lui wordt gedaan. Moet ik nu ook vragen wat echo doet? Terwijl dit in 5 minuten via Google gevonden kan worden.
Als men zegt, ik heb op Google gezocht. Gelezen, maar ik begrijp het niet, kan iemand het beter uitleggen, is het een heel ander verhaal. Dan heeft deze persoon op zijn minst moeite gedaan of erover nagedacht.
Dan alinea 2, daarin laat je zien dat je zeer slecht bent in het geven van feedback als ik er zo naar kijk. Dit omdat jij zegt dat ik een rotte appel ben zonder feiten te noemen. Oftewel, het is simpelweg een mening. Hierbij voer je dus een persoonlijke aanval uit zonder enig doel.
Verder vergis je je drastisch. Naar mijn weten is enkel KillingDevil en Koen en mogelijk een of twee anderen de enigen die meer weten van programmeren/websites dan ik. Ik ben dus in zeer goeie staat om mensen te helpen, en wat ik ook doe indien ik daar zin in heb.
Goede leden verbannen? Ik zie onterechte verbanningen maar ook terrechte. Zo gister weer een onterechte. Heb daar zelf ook ervaringen mee hier op CP. Onder andere een waarvan ook is toegegeven dat deze fout was.
Vervolgens, wat is een verbanning? Een geblokeerd account, simple as that. Mogelijk IP erbij. Elke lid kan dit omzijlen met een klik indien een beetje kennis. Het zou geen zin hebben om mij te verbannen.
Vervolgens vermoed je dat ik contacten heb op de achtergrond. Ik kan je met gemak vertellen dat dit niet zo is. Ik heb met geen enkel crewlid echt contact. In tegenstelling, ik vind de dat crew het zeer slecht doet en laat dat merken. Als er een iemand hier is die slechte banden heeft met de crew dan ben ik het Echter moet ik hierbij wel meteen toevoegen dat niet elke crewlid slecht is. Om als voorbeeld te noemen zijn dit voornamelijk Lodewijk en KillingDevil.
En tot slot, bedankt voor je feedback. Maar gelieve de volgende keer persoonlijk naar me komen. Ik waardeer feedback ten zeerste indien dit ook via de feedbackregels wordt uitgevoerd, persoonlijk.
Met vriendelijke groet,
Tim
Edit; ik zie wat typos :\[/offtopic]
http://www.handleidinghtml.nl/html/elementen/iframe.html
slechte manier: style="min-height: AANTALpx;" toevoegen, anders moet het met JS.
@Brokentrack +1
BrokenTrackK -1! Verdient dubbel ban voor zwart maken, toch buds?
Het is de iframe die lastig doet, kijk daar is naar.
:slotje:
Citaat
2.4 Topictitels moeten het topic goed beschrijven.
Wanneer je een betere titel hebt verzonnen gaat het topic weer open.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!