Graag wil ik jullie mening over harder-style.nl. En het liefst als volgt:
Plus punten:
Min punten:
Wat zou jij veranderen:
Wat zou jij nog toevoegen:
Alvast bedankt!
Groeten,
Brian
Graag wil ik jullie mening over harder-style.nl. En het liefst als volgt:
Plus punten:
Min punten:
Wat zou jij veranderen:
Wat zou jij nog toevoegen:
Alvast bedankt!
Groeten,
Brian
Wat moeten we hier beoordelen ?
Het is een gratis layout:
http://www.xenthemes.com/download.php?view.60
Tot zover ik zie is alleen de logo aangepast linksbovenin.
De layout hoeft ook niet beoordeeld te worden. Het idee.
leuke website bedankt
zaten wat interresante/mooie liedjes tussen :$ helaas zie ik niet echt punten die veranderd moeten worden.. en plus puntje is voor de muziek XD wat helaas niet van jouw is maar wel goed samengesteld haha :p nu nog even wat reclame ervoor maken he!
@h4x0r666
Bedankt voor je mening. Eerst zet ik er nog meer muziek op, voordat ik reclame ga maken.
Het ideé dat het een gratis layout is. maakt het al iets minder alhoewel ik het ideé niet verkeerd is.
Maar ik snap niet helemaal wat je ermee bereiken wilt, aangezien je 'Movies' post die van Youtube komen. (Tot zover ik heb kunnen bekijken althans.) Wat lever jij de gebruiker, dat Youtube niet leveren kan?
- Bedoel het dus in een zin van, waarom zouden gebruikers naar jou site toe komen, als ze net zo simpel naar Youtube kunnen gaan.
Enigste dat ik kan zeggen is dat ze(de bezoekers) per direct naar hun favoriete catogorie kunnen luisteren zoals House... Hardcore.. mja als je dat bij youtube intikt krijg je ook genoeg resultaten nu wil ik eigenlijk ook wel de bedoeling ervan weten (xD)
Het idee erachter is dat als straks de site online gaat, de nieuwste muziek in de genre's erop komen te staan. Al de muziek die er nu op komt is al enige tijd uit of al heel erg lang uit. Dit is makkelijk voor dj's die de laatste muziek willen hebben, voor muziek liefhebbers die het graag bij willen houden. Nu zijn er wel meerdere site's met het idee. Alleen dan heb je maar 1 genre. En vaak worden die site's ook niet goed bijgehouden.
de site is all online :p ? wat zijn je plannen er verder mee? muziek zoeken op youtube en op je website plaatsen? en dan... reclame maken?
En die muziek is allemaal legaal gekregen?
Dus dat je geen gezeik krijgt met copyright ofzo?
hij gebruikt letterlijk de urls van youtube.. en copied ze dus niet.. alles wat je op youtube post mag je volgens mij gewoon gebruiken indien je ze wel gewoon laad door youtube.. ik weet niet echt hoe je dat goed moet uitleggen mja hopelijk snap je me (xD) hij zou eventueel nog wel een disclaimer kunnen maken waarin uitgelegd wordt over de rechten enzo.. als hij even rondkijkt naar hetzelfde soort websites.. vind hij ws zo een klaar getypte disclaimer.. waar ik het nu over heb (xD)
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!