Beste leden van CP:
Ik wil graag een game revieuw/cheat site maken. Net zoiets als cheatcc maar mijn vraag is of ik dit gewoon legaal mag doen?
Groeten,
Mattie1992
Beste leden van CP:
Ik wil graag een game revieuw/cheat site maken. Net zoiets als cheatcc maar mijn vraag is of ik dit gewoon legaal mag doen?
Groeten,
Mattie1992
Ik zou het probleem ervan niet zien?
Bedoel je dat je bijvoorbeeld een game hebt zoals GTA en dat je dan cheat codes plaats?
Ja ik dacht, misschien willen de makers van de games niet dat die cheats vrij worden gegeven en ben ik illegaal bezig.
Als jij die cheats niet zelf gevonden hebt, moet je de bron erbij plaatsen. Dit wordt gezien als content e.d. :).
Nee dan ben je volgens mij niet illegaal bezig aangezien er best wel veel site's zijn die dit ook doen en tot nu toe niet echt een probleem van wordt gemaakt.
oke bedankt voor de informatie allemaal. :slotje:
Citaat van HoodNee dan ben je volgens mij niet illegaal bezig aangezien er best wel veel site's zijn die dit ook doen en tot nu toe niet echt een probleem van wordt gemaakt.
Geloof me, elke tekst wordt als content gezien. Heb jij die content niet geschreven, moet de bron erbij.
@Maviose: ik had het niet over dat van jouw maar dat hij niet illegaal bezig is als hij cheats plaats.
Maar je hebt wel gelijk over de bron.
In principe heb je geen bron nodig voor cheats...
Dit omdat het een feit is en vastgelegd door de developers. Iedereen heeft het van iedereen gekopieerd?
Waarom zou dit illegaal zijn? Cheats zijn door de game ontwikkelaars zelf ingebouwd en bron vermelding is niet nodig omdat het openbaar gemaakt is.
amen, neem aan dat je nu weet dat het gewoon mag;) dus :slotje:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!