Minimal portfolio

• Hey cp,

ik heb een vraagje aan jullie, ik heb me layout vandaag afgemaakt en wil hem verkopen maar ik kan zelf niet een prijs schatten.
    Nu vraag ik jullie om hulp voor wat jullie denken wat de waarde van het layout is.

Hier foto`s

Home

Over Mij

Portfolio

Contact

Met vriendelijke groet,

Marco Boekholt

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • [offtopic]Dit is totaal niet lullig bedoelt hoor, maar als je nog in een beginnersfase zit qua designen is het niet handig om al commercieel te worden. Heb dit al tegen een aantal leden gezegd. Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Daarna kan je gaan piekeren over de verkoop van je ontwerp.[/offtopic]

Ik zelf zou hier 1, misschien 2 belletjes voor geven.

P.s.: Als dit je eigen layout is, waarom zou je hem dan verkopen?

• 10 Jaar geleden had je er nog geld voor gekregen, alleen tegenwoordig is dit niet meer acceptabele kwaliteit. Niemand zal deze layout kopen, omdat er al redelijk goede layouts te koop zijn voor een paar euro (veel te laag!). De prijzen van de goede layouts zijn veel te laag geworden, dit verneukt het voor mensen die het als hun werk moeten doen. En daarbij zullen beginners minder makkelijk op de markt komen.

Nog even goed oefenen en vervolgens verkopen. Maar bouw eerst een mooi portfolio op.

• nee de naam van mij zelf is alleen als voorbeeld titel. maar weet je wat ook de probleem is ik kan nergens tutorial vinden nergens inspiratie, (dan bedoel ik ook echte handige en Nederlandse tutorial) en ik ben al meer dan 5 maand bezig met desingen en heb al meer dan 10 verwijderd omdat dat test lay-out`s waren dus ik weet het even niet meer.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.12.11 21:41:55:
    Doe maar slotje:slotje: ik ga deze layout voor eigen gebruik doen.

als iemand me wil toevoegen op skype en/of msn stuur een pb.
    ik zou graag hulp krijgen van een ervaren iemand, (het liefst via skype is makkelijker).

Groetjes

• good-tutorials.com

Daar zou ik het proberen. Kijk naar andere sites die mooi opgebouwd zijn. Nederlandse tutorials ga je niet vinden. Althans geen hele goede. 5 maanden is tevens ook niet erg lang. Het zal zeker een aantal jaar duren eer je een bepaald vak ook maar een beetje leert kennen. Zoek gewoon is op Google: 'Photoshop techniques' en probeer door middel hiervan nieuwe technieken uit. Veel succes!

• Ik zou als ik jou was naar andere websites gaan kijken en gewoon spelen met shapes want mensen willen nieuwe dingen maak eens een ronde website ofzo

'Use your imagination, and the designs will fly out of your head'
    - Mohamed bourjel,Mediazstudios

bij deze krijg je een quote van mij :P

Met vriendelijke groet,
    Mohamed Bourjel

Mediazstudios / Audiovisuele & Grafische vormgeving
    Goodhosted / De no-nonsense webhosting provider
    kvk:53265025

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!