Nieuwsbrief werkt niet op hotmail.

  • Hallo allemaal,


    Ik hou nu eens in de maand een nieuwsbrief voor mij leden maar al de @hotmail.com @live.nl @hotmail.be (alle hotmail leden) ontvangen geen nieuwsbrief terwijl de nieuwsbrief legaal is en de leden hiervoor hebben gekozen + dat een afmeld link aanwezig is maar mensen met bijvoorbeeld een @gmail.com ontvangen wel de nieuwsbrief waar kan dit aan liggen? De nieuwsbrief word namelijk zo goed mogelijk verstuurd of licht het er aan dat hotmail.com alle emails die van mij af komen blokkeert?


    Trouwens heeft iemand een goed nieuwsbrief script want misschien kan het aan me script liggen:hmm:


    Hoor het graag van jullie:cheer:


    Groetjes,
    Fitim.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Waarschijnlijk is jouw IP-adres door Hotmail (terrecht) geblacklist.


    Neem contact op met Microsoft, gegevens zijn op de website van Microsoft en Microsoft Windows Live te vinden.


    Ik heb dit zelf ook gehad en na een dag of 4 is mijn blokkade opgeheven, dit kwam door abuse van de vorige eigenaar van het IP adres.

  • Nee het is niet terecht ik hou het namelijk legaal maar ik denk dat de vorige eigenaar van mijn site dit wel heeft gedaan hoe kan ik dit het beste en z.s.m doen want via een email sturen duurt namelijk 1 week tot dat ik een reactie heb.

  • Dat is het enige wat je kunt doen ;).
    Daarnaast heb je kans dat Microsoft niet werkt i.v.m. kerst/jaarwisseling. Jij kunt niet automatisch je IP-adres van de blacklist halen, dit moeten zij handmatig onderzoeken en alleen als zij erop vertrouwen dat de e-mails goed zijn deblokkeren ze jouw IP-adres.


    Misschien is de Live Support / telefoon support morgen wel online en dan heb je heel misschien direct antwoord, maar er moet meestal onderzoek naar gedaan worden wat redelijk wat tijd duurt.


    Let ook op de verplichtingen die Windows Live Hotmail stelt aan headers e.d.

  • Zoals welke code gebruikt u dan? Ik heb dit bij me email header:


    PHP
    email('[email protected]', 'Naam', $bericht, '', $data['email'], 'Naam');



    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.12.11 23:31:22:
    En als ik de nieuwsbrief op een ander domein uitvoer maar wel op de zelfde host zal hotmail ze dan wel toelaten of hebben ze het server ip geblokkeerd?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!