Aanemers layout

  • Hallo iedereen,


    ik heb een layout voor mijn vader gemaakt mijn vraag is wat jullie er van vinden en of jullie nog + en - punten hebben en een cyfer zou ik wel leuk vinden om te weten 1/10


    http://www.dakagame.com/avhi/ma.png


    het is mijn 4 de layout


    alfast bedankt en graag goede opbouwende kritiek waar ik iets aan heb ook voor later eventueel dat zou ik fijn vinden


    Groetjes Tim

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik heb partners in infra in heb blauw in de footer gezet is het zo duidenlijk dat dit de footer is ? zo niet zou je dan een tip kunnen geven hoe ik dit duidenlijker kan maken ? ow wat ik gewoon anders moet doen maar bedankt voor je comment

  • Gebruik een andere achtergrond, van deze strepen word je duizelig als je scrollt :P
    Verder heb ik geen opmerkingen, simpel zoals een site ook hoort te zijn.


    Alleen vraag ik mezelf wel af wat je gaat doen als er meer tekst in moet, waar ga je dat zetten?

  • Dein bedankt voor je reactie achtergrond zou ik het over hebben (want papa vind hem heelenmaal leuk haha) maar je hebt wel gelijk jah en die tekst is wel een goede jah ik hoop maar dat er niet mer tekst in moet dan haha :P nee daar ga ik iets op verzinnen jah dankje sorry voor de snelle reactie maar ik ben thuis nu dus zo weinig mogenlijk achter de computer en zo veel mogenlijk met papa en mama dingen doen :D


    Groetjes Tim

  • Citaat van febol

    Dein bedankt voor je reactie achtergrond zou ik het over hebben (want papa vind hem heelenmaal leuk haha) maar je hebt wel gelijk jah en die tekst is wel een goede jah ik hoop maar dat er niet mer tekst in moet dan haha :P nee daar ga ik iets op verzinnen jah dankje sorry voor de snelle reactie maar ik ben thuis nu dus zo weinig mogenlijk achter de computer en zo veel mogenlijk met papa en mama dingen doen :D


    Groetjes Tim


    Goeie dag tim,


    In de eerste opzicht ziet de website er normaal en informatief uit,vervolgens kijk ik naar een aantal punten de kleurgebruik,website doeleinden.


    Goed de kleurgebruik staat gelijk aan het gebouw waar je vader zodoende staat gevestigd.


    Moet je niet de richtlijnen van de huistijl volgen ? Probeer de kleuren te verwerken in het ontwerp dat je voor je vader maakt.


    De doeleinden


    Wilt je vader veel Offertes binnenkrijgen dan zou ik contact niet in de footer zetten maar in de hoofdmenu.


    Maak de website commercieel laat zien dat jullie het aankunnen de website moet jouw visitekaartje zijn op internet,

    Met vriendelijke groet,
    Mohamed Bourjel


    Mediazstudios / Audiovisuele & Grafische vormgeving
    Goodhosted / De no-nonsense webhosting provider
    kvk:53265025

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!