Feedback over Hostingcompany

• http://www.*rjs*hosting*.nl/

Ik wil graag Feedback over:
    * Layout o.a Kleur,Indeling,etc.
    * Prijzen,Specificatie`s,etc. van Pakketten.
    * Wat u vindt van het Klantenpaneel.
    * Overige Opmerkingen.

Waar ik op de hoogte van bent:
    * Teksten / Spel fouten (los ik morgen op)

Ik zal elke reactie serieus opnemen.
    Ik stel deze vraag aan jullie omdat u er toch anders naar kijkt als mij.

Bedankt,
    RJShosting.

• Even een paar tips:
    1. Zinsopbouw en spelling komt niet geheel professioneel over, zowel op de website als in deze startpost niet. Even een voorbeeld:
    "RJS Hosting beschikt over grote F.A.Q center" => "RJS Hosting beschikt over een groot F.A.Q center" (FAQ center???).
    Dit zijn echt de basis vaardigheden Nederlands en voor een bedrijf vind ik dit echt te onprofessioneel voor woorden.

Ik zie dat je hier al van op de hoogte was, maar toch meld ik het maar even want het valt me van veel websites van jou op, maar goed het gaat nu om deze en ik ga er vanuit dat je alles netjes oplost qua taal gezien.
    Verbeter je voor ik het vergeet ook de tekst als "Wij geven WEL support" en dan vooral het woordje "WEL" dat komt namelijk ook niet echt helemaal lekker over (capslock gebruiken in woorden is sowieso nooit goed).

2. De site is veelste druk, vooral die 3FM serieus request (mensen opsluiten in een huis die bakken met geld verdienen en daar een nummer die je wil horen naar toe sturen zodat er geld ingezameld wordt??) button e.d. En waarom in de footer nogmaals een logo?

3. Dan zou ik de livesupport knop op een vaste plek doen en niet mee laten scrollen.

4. De layout zelf is echter goed en ziet er professioneel uit, evenals de indeling.

5. Misschien iets meer specificaties weergeven bij bijv. een dedicated server / VPS maar ook bij reseller / webhosting zou ik graag o.a. PHP versies en instellingen zien (safemode)

6. Klantenpaneel ziet er netjes uit, alleen volgens mij ken ik dit ergens van en is het niet uniek geprogrammeerd? Daarnaast ga ik me hier niet voor aanmelden dus de binnenkant laat ik voor wat het is.

Eindoordeel exclusief die taalfouten een 4,0.
    Inclusief taalfouten een 7,0 (let op de tips die ik je geef, dan kan je er nog een 8,0 van maken).

Mijn kritiek is soms misschien een beetje te erg geformuleerd, maar ik probeer je site te helpen en dus hoop ik dat ik je alsnog heb weten te helpen ;).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!