Verdiensten mafia games

• [offtopic]@ BrokenTrack
    Dat is niet helemaal waar. Ik doe ook een opleiding met een groot deel marketing erin verwerkt. Hierbij krijg je bepaalde trucks aangeleerd die je kunt gebruiken om mensen psychologisch te 'overtuigen' om een bepaald product te kopen. Door bepaalde marketing stimuleer je bepaalde prikkels bij mensen, waardoor je hier wel degelijk veel aan hebt.[/offtopic]

Daarnaast wou ik nog even OT reageren.

Over het algemeen zijn maffiagames erg slechte sites. Veel werken niet en het is allemaal hetzelfde. Als je hiermee wilt beginnen zijn er een paar erg belangrijke dingen die je moet onthouden.

- Punt 1
    Zorg voor een geweldige, unieke en aantrekkelijke layout. Steek hier veel geld in. Zorg ervoor dat jou website totaal anders overkomt dan de andere maffiagames, waardoor mensen voor jou zullen kiezen.

- Punt 2
    Betrek veel Social Media erin. Dit is ook weer een marketingtruckje. Iedereen heeft tegenwoordig Twitter en Facebook. Je kunt dus bijvoorbeeld als 'klikmissie' een tweet laten plaatsen of een bericht op facebook laten plaatsen. Als ze dit dan gedaan hebben krijgen ze bijvoorbeeld geld / credits. Daarbij moet je zorgen dat men kan aanmelden via Facebook en per level up alles kan sharen. Dit is pure marketing en Social Media games zijn tegenwoordig hipper dan de oude maffiagames.

- Unieke functies
    Veel mensen zeggen van niet, maar toch is het zo. Een maffiagame draait niet zonder unieke functies. Je moet een basis hebben evenals de andere games, maar toch moet jij echt perfecte functies erin hebben die verslavend werken. Vraag me niet wat, heb ik me namelijk (nog) niet mee bezig gehouden.

- Publiek
    Erg belangrijk. Richt je je op het binnenland / buitenland. Ga je op kids (12 - 16) af of op jonge volwassenen (17 - 24). Of wil je out of the box door voor 25+ te gaan. Hier moet je alles op aanpassen. Van taal tot het spel zelf.

Er zullen ongetwijfeld meer belangrijke punten zijn, maar ik vind dit persoonlijk essentieel voor een goed lopende maffiasite.

Steek in deze procedure veel geld, dus ga niet zonder geld ergens mee beginnen. Ga toch echt met een xxxx budget beginnen als je succes wilt hebben.

Dit was mijn mening hier over...

• Vind wel grappig dat je een travian source gebruikt Yoichi dan praat jij nog over "verkrachten van de term MMORPG " verknal iemand anders zijn topic niet de mijne bij voorbaat bedankt

Met vriendelijke groet,
    Mohamed Bourjel

Mediazstudios / Audiovisuele & Grafische vormgeving
    Goodhosted / De no-nonsense webhosting provider
    kvk:53265025

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!