De MMORPG van tegenwoordig hebben de eigenaars nog enige verdiensten hierin ?
Kon me herrineren dat bulletstar gewoon abnormale verdiensten hadden zelfde geld voor mobstar
Hebben de eigenaren hier nog mooie inkomsten ??
De MMORPG van tegenwoordig hebben de eigenaars nog enige verdiensten hierin ?
Kon me herrineren dat bulletstar gewoon abnormale verdiensten hadden zelfde geld voor mobstar
Hebben de eigenaren hier nog mooie inkomsten ??
Jazeker, blijft altijd goed lopen. Als de website maar leuk is
Maar de leden hoeveel procent daarvan is betalend ?
In het algemeen zou ik schatten op rond 30-40%? of minder zelfs? bij ons meer.
Hoe moeilijk zal het zijn om nu een welverdiende en goede mafia game te maken en eventueel een goede reputatie opbouwen
Niet moeilijk, als je een budget hebt kun je veel spelers binnenhalen, ik had ooit in 2 dagen al 100 leden en in een week verdiende ik circa 200 euro van 2 leden ;).
Als je leuke prijzen weggeeft trek je veel meer betalende leden aan!
Bulletstar verdiend ook weinig rond de 50 á 200 per dag maar dat is het.
Mijn ervaring van maffiagames is budget maakt weinig uit kwa source.
Als jij met een troep source en een verslavend layout komt, krijg je leden. Maar hoe krijg je leden? door goed te adverteren... Als je daar goed investeert krijg je wel heel wat.
Investering terugverdienen verschilt hangt eraf wat leden van je site vinden en ze het waard vinden om te bellen.
Concurrentie: Nee, tuurlijk is het niet hoog. De meeste hebben nauwelijks leden die online komen. Er zijn abnormaal veel social networks toch zijn er maar een paar die uitblinken omdat zij investeren en het goed aanpakken.
Oke als je een simpele layout doet en die heel erg verslavend maakt en je promoot deze site ben je gewoon direct binnen hoe wil je promoten? Gewoon op andere sites spammen dan krijg je vanzelf wel leden en die leden gaan het weer door vertellen etc. etc. etc.
Promoten daar hoeft niemand mij in te adviseren daar ben ik voor opgeleid en zeer bekwaam,
Het punt is dat ik veel om mij heen hoor ook op conferenties etc..
dat de MMORPG nog in zn baby schoenen zit bij wijze van spreken.
er is nog niks unieks gedaan in nederland zelf neem een voorbeeld aan de ipad/iphone apps van verschillende amerikaanse/poolse bedrijven die investeren werkelijk tien duizenden euros in hun concept.
Waarom wij niet ?
Denk dat de meeste maffia game's beheerders dit hier niet uit de doeken zullen doen wat ze hebben als verdiensten met hun game, je zou maar dom zijn om dit ook te doen.
Maar ik denk wel dat het stukken minder is geworden voor iedereen kwa inkomsten, de markt is verzadigd met spelen die geen 100 leden hebben.
Als je echt serieus aan een project wilt werken en goed kan promoten, kunnen wij misschien wel samenwerken. PM me maar, zal ik je plannen laten zien.
Er zijn mijgod weet niet hoeveel maffia games dit zijn gewoonecht heel veel om er tussen te komen er zijn er al een paar grote actieve maffia sites..
Je kunt een andere text based game maken om inkomsten te krijgen maar dit gaat niet zo 1 2 3 om het leuk te maken
Het meeste wat aantrekst is toch echt maffia..
Je kunt bijvoorbeeld een : run je eigen restaurant text based game maken( heb ik wel is gemaakt)
Maar dit blijft (meestal) niet leuk voor de spelers bij maffia games wel dit kan tot verslaving worden
(mijn mening)
ik verdiende iets van 5 euro ervan want je hoefde niet te betalen voor credits, alleen voor linkpartner te zijn
(a)
Je moet er wel rekening mee houden dat Bulletstar wereldwijd is dus hun verdiensten liggen heus wel hoger dan 200 euro per dag, en hun betalen ook de werknemers dus daar zit al wel een klein fortuin in anders zouden ze al failliet zijn ;).
In Ruby on Rails een maffia spel schrijven is best wel een goed idee, Ruby is ook een volwasse taal en zie je ook niet veel spellen in, meer PHP of ASP.
Als je een opleiding hebt gehad in marketing dan gaat het je zeker wel lukken om tieners zover te krijgen om te registreren en te betalen.
Citaat van DeinJe moet er wel rekening mee houden dat Bulletstar wereldwijd is dus hun verdiensten liggen heus wel hoger dan 200 euro per dag, en hun betalen ook de werknemers dus daar zit al wel een klein fortuin in anders zouden ze al failliet zijn ;).
In Ruby on Rails een maffia spel schrijven is best wel een goed idee, Ruby is ook een volwasse taal en zie je ook niet veel spellen in, meer PHP of ASP.
Als je een opleiding hebt gehad in marketing dan gaat het je zeker wel lukken om tieners zover te krijgen om te registreren en te betalen.
Ben wel benieuwd waarop je dat baseerd.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!