Vragen : Concept

• Goeie morgen beste leden.

Ik zat met enkele vragen voor een uniek concept.
    Waar moet je nou aan denken bij het uitwerken van een uniek concept voor een "game"

Welke stappen zijn der allemaal nodig.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Welke programmeertalen etc ga je gebruiken (php, javascript jquery flash..) welke database ga je gebruiken(sql, access etc.) Welke database verbinding ga je gebruiken (MySQL, PDO, MySQLi ODBC etc..)

Denk alvast aan mappen structuur, functies, databasestructuur. Welke functies je erin wil. Layout etc.)

Ik denk dat je hier alvast wat mee kan. Ook nadenken hoe je het wil gaan promoten etc.

• Dankje luc dat zijn al vast een aantal goede stappen waar ik wel wat mee kan maar nu een plan voor een concept zat ik zelf te denken

Aan wat voor doelgroep: leeftijd etc
    Welke omgeving enzo maar moeten daar nog dingen bij dan ?
    -is idee loos op dit moment-=/

• Kijk. er zullen weinig tot geen mensen een uniek concept voor je op papier gaan schrijven omdat, wanneer ze een uniek concept hebben het zelf wel zouden ontwikkelen.

Een unieke crimegame is op dit moment gewoon moeilijk te maken door de vele crimes die er bestaan, je zal dus zelf met een aanpak moeten komen om jouw game buiten te sluiten van de rest van de games, de hierbij aan:

- tijd van afspelen. (toekomst/verleden/heden).
    - Het ontwikkelen van unieke opties.
    - etc, etc, etc..

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Citaat van R.Jipping

Kijk. er zullen weinig tot geen mensen een uniek concept voor je op papier gaan schrijven omdat, wanneer ze een uniek concept hebben het zelf wel zouden ontwikkelen.

Een unieke crimegame is op dit moment gewoon moeilijk te maken door de vele crimes die er bestaan, je zal dus zelf met een aanpak moeten komen om jouw game buiten te sluiten van de rest van de games, de hierbij aan:

- tijd van afspelen. (toekomst/verleden/heden).
    - Het ontwikkelen van unieke opties.
    - etc, etc, etc..

Het is ook niet dat ik andere een uniek idee wil laten uitwerken maar gewoon wat je allemaal egtn odig heb voor het uitwerken van een uniek idee.

Ik zat eerst te denken om af te stappen van crime / maffia maar iets anders maar opzich kan je der wel wat mee zoals ik begrijp als je het maar uniek maakt hmmz.... Hier moeten wel wat dingen voor haal baar zijn:)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!