Koopcontract verhelpt alles, rechtszaak ook.

Oplichters
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ik vind ook dat de toegangsleeftijd op CP veel te laag ligt. 10 jaar???? Maak hier aub. 16 jaar van en probeer dit op 1 of andere manier na te gaan...
-
Eenheid in het team is heel erg belangrijk, nu 1 moderator sluit het topic (rick), dan een andere moderator gaat kijken wat hij kan doen, en een andere moderator bant me en verwijderd het topic (willem). Waar gaat het hierbij mis. Verder juichen jullie oplichten eerder toe aangezien ik niemand mag waarschuwen dat hier een oplichter actief is!
Verder roepen jullie hier van wij zijn niet verantwoordelijk voor de deals, maar op dit moment wel! Jullie laten oplichters zoals (**) ongestraft hier doorgaan maar twee personen welke de waarheid aan het licht stellen worden gebanned!
-
Citaat van Robin
Eenheid in het team is heel erg belangrijk, nu 1 moderator sluit het topic (rick), dan een andere moderator gaat kijken wat hij kan doen, en een andere moderator bant me en verwijderd het topic (willem). Waar gaat het hierbij mis. Verder juichen jullie oplichten eerder toe aangezien ik niemand mag waarschuwen dat hier een oplichter actief is!
Verder roepen jullie hier van wij zijn niet verantwoordelijk voor de deals, maar op dit moment wel! Jullie laten oplichters zoals (**) ongestraft hier doorgaan maar twee personen welke de waarheid aan het licht stellen worden gebanned!
+1Kunnen jullie geen logsysteem aanmaken voor de crew. Zodat de crew kan volgen wat de anderen doen?
-
Citaat van brentvdh
Ik vind ook dat de toegangsleeftijd op CP veel te laag ligt. 10 jaar???? Maak hier aub. 16 jaar van en probeer dit op 1 of andere manier na te gaan...
De toegangsleeftijd op CP verhogen ben ik het niet eens mee, aangezien dat hetzelfde overkomt als censureren.
De leeftijdgrens van de marktplaats verhogen is dan weer wel een goede optie, hoe men het dan moet regelen is best simpel:De personen die de marktplaats willen gebruiken of willen reageren moeten eerst hun identiteitskaart (voor en achterkant) en telefoonnummer doorsturen, wanneer één moderator het controleert krijgt de gebruiker toegang tot marktplaats, als er dan iets misloopt dan kan de moderator deze gegevens doorspelen aan de opgelichte persoon en kan hij/zij verdere stappen ondernemen.
Dit de beste en enigste manier om oplichters buiten te houden!
-
Citaat van Dein
De toegangsleeftijd op CP verhogen ben ik het niet eens mee, aangezien dat hetzelfde overkomt als censureren.
De leeftijdgrens van de marktplaats verhogen is dan weer wel een goede optie, hoe men het dan moet regelen is best simpel:De personen die de marktplaats willen gebruiken of willen reageren moeten eerst hun identiteitskaart (voor en achterkant) en telefoonnummer doorsturen, wanneer één moderator het controleert krijgt de gebruiker toegang tot marktplaats, als er dan iets misloopt dan kan de moderator deze gegevens doorspelen aan de opgelichte persoon en kan hij/zij verdere stappen ondernemen.
Dit de beste en enigste manier om oplichters buiten te houden!
Vindt dat wel weer tegen privacy ingaan.
Daarnaast is dit ook geen professionele site waaraan ik het zou geven en toevertrouwen. -
Valse leeftijden, here we go!
-
Dat is het nadeel ervan, dat moet CP oplossen met een Privacy Statement en dit alleen door één persoon laten controleren.
Uiteraard zal dit wel weer niet toegepast worden, oplichters hou je toch niet buiten, het ligt aan de verkoper en koper, CP is gewoon host van die marktplaats, ze volgen de verkoop niet mee op (is hun taak ook niet!)
Common sense is het enige wat ik hierop te zeggen heb!
-
leeftijden hanteren heeft naar mijn idee niet veel zin, dan moet je echt om papieren gaan vragen en dat tja, zal nooit gebeuren zeg maar. Misschien wel doen als bedragen een x bedrag hoog is en de verkoper moet aantonen van wie ie echt is voor ie wat kan verkopen.(aan de crew)
Mocht er dan iets mis gaan kan de crew evt. de gegevens door geven aan de evt. koper.En iets maken zodat de crew iedereen kan volgen lijkt me iets wat elke site al heeft of ik zie dat verkeerd maar tegenwoordig wordt toch elke handeling gelogt.
-
Citaat van Robin
1.6 Het (al dan niet opzettelijk) zwartmaken van personen, websites of bedrijven is niet toegestaan.
Tjah dat vraagt om een ban, als je mensen gaat zitten zwartmaken, het meest verstandige was gewoon naar de crew toe te stappen met een screenshotje van je aanbetaling, je pb's die je naar hem heb verstuurd etc.
Dan was jij nu niet voor 5 uur verbannen en hij naar alle waarschijnlijk een perm ban ontvangen.
Maar nee, je dacht het recht in eigen armen te nemen en ze naam open en bloot op CP te zetten.
Verder zal ik hier niet op ingaan dit kan via een PB aangekaart worden zie ook daarvoor het reglement:
8.7 Wanneer een lid zijn/haar kritiek op een opgelegde straf uit op de website zelf, via de publieke kanalen, is het niet meer mogelijk gelijk te halen en eventueel verkorting van de opgelegde straf te bespreken. Deze manier van kritiek uiten resulteert enkel in een permanente verbanning van CriminalsPoint.
-
Oplichters zal je altijd hebben op een site/spel en dit is onmogelijk tegen te werken.
Hoe je de regels ook aanpast.
Harder optreden maar dan wel zorgen dat ze verbannen zijn voor een geldige reden, en ip in htaccess bestand zetten op blok.
Zo zal je alleen het niveau van CP omhoog brengen want nu zitten er teveel prutsers op.
En zorg dan ook meteen dat jullie bansysteem in orde is want nu als je iemand ban heeft ziet die niet op de voorpagina waarom of waarvoor hij is verbannen, ook handig is een contact formulier indien er iemand ban kreeg en die wil zich verdedigen. -
Je kan niks tegen oplichters doen aangezien ze er altijd wel tussen zitten. Ondanks dat lijkt me de identiteitskaart controle plan wat jullie willen mij ook niet zo'n goed idee.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!