Beste , ik wil mijn computer overnieuw instaleren echter ben ik mijn hyves wachtwoorden vergeten hoe kan ik hier veillig achterkomen.. ?
Ik dacht aan een windows log iets.
mvg , binkkie
Beste , ik wil mijn computer overnieuw instaleren echter ben ik mijn hyves wachtwoorden vergeten hoe kan ik hier veillig achterkomen.. ?
Ik dacht aan een windows log iets.
mvg , binkkie
Vraag ze gewoon op via wachtwoord vergeten?
gewoon een nieuwe opvragen, of wanneer je Google Chrome gebruikt, kan je het via opties ophalen.
sleutel, opties, persoonlijke opties opgeslagen wachtwoorden beheren. Dan moet je ze natuurlijk wel opgeslagen hebben, of het ook in internet Explorer etc. Zo werkt durf ik niet te zeggen.
nou dat is een probleem want op 1 van mijn email aderessen kan ik nie komen en is see password 2.5 veilig ?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.12.11 11:29:25:
ik gebruik internet explorer
Gebruik nooit programma's die zeggen dat ze je wachtwoord kunnen zien,
Dit is meestal een virus en zoekt zelf naar wachtwoorden en zal jou vaak op het verkeerde spoor zetten, deze zal die naar een server/ computer door sturen waar andere personen gebruik van zullen maken.
Er is dan een kans dat je gehacked wordt.
ow en er is geen andere manier.
Contact opnemen met Hyves zelf (a)
[offtopic]Vind het een beetje raar klinken, je e-mail wachtwoord kwijt en die van je hyves?[/offtopic]
Goed het wachtwoord van je e-mail adres is ook te achter halen door een wachtwoord vergeet button bij een provider, mocht het e-mail adres in outlook/windows live mail zijn geïmpletteerd, neem dan even contact op via pm, dan kun je hem er wel uit krijgen.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!