Layout wk poule
-
-
-
Je gaat er in ieder geval op vooruit!
Maar er is nog wel wat werk aan de winkel!
Zo vind ik de algemene typografie niet echt mooi. Alles is in het vet? Dat moet je proberen op te lossen.De indeling van de layout zit redelijk goed. Al zou ik het geheel (de container of wrapper) centreren, want nu float hij rechts.
Verder zou ik nog heel wat oefenen en vooral andere website's bekijken! Let er ook op dat je je layout daarna nog moet omzetten naar HTML/CSS en dat je daarop ook wel hard zal moeten oefenen!
Veel succes!!:cheer:
-
Nog iemand anders tips?
-
Mijn mening is hetzelfde als in je vorige topic. Waarom zoiets laten raten?
-
omdat ik misschien dingen wil leren? Als ik niet weet wat ik beter kan doen, kan ik ook niet leren? Zijn er misschien mensen die me wel wat gunnen om het te leren, en me dus tips geven?
-
Bij deze:
Mooie achtergrond, maar wat als het in html staat ? Hoe gaat deze verder lopen als mijn scherm groter is dan de afbeeldingen?
Je hoeft niet alles in het groen te doen, het hoort wel bij het onderwerp maar alles is bijna in het groen (zeg niet dat dat een slechte keuze is), zorg voor meer variatie in je kleurenschema.
Leuk formuliertje, maar waar is de login knop? Waarom zo kaal inkleden? Het staat in je header maar onderscheidt het niet van de rest, werk ook wat meer aan je formuliertje voeg er een mooi effect aan toe.
Lettertype van de naam is niet passend.
Werk aan je indelingen, je nieuws content is zo smal, ..
Waarom in je footer alle tekst zo verspreiden ? Gooi alles in het midden.
-
ten eerste, watvoor paint programma gebruik je? is je antwoord geen photoshop dan raadt ik je alsnog photoshop aan en daarbij wil ik zeggen (de tip dus) dat je gebruik moet maken van de effecten van photoshop zoals schaduw toevoegen enzo wat dingen veel mooier kan maken. jij hebt nu wel de indeling maar er zit meer amateur werk in , niet dat dat slecht is! je moet toch ergens beginnen maar ik zou wat met de effecten proberen je kan ook bevoorbeeld naar mooie brushes zoeken en daar wat mee doen.
ik wens je veel success ! :piraat:
-
Dankje voor jullie reacties. Ik zou inderdaad meer moeten spelen met de effecten. ik gebruik namelijk wel gewoon photoshop. Wat ik een goede vind, is dat de kleuren meer variatie moeten hebben, heeft iemand dan misschien tips hoe ik de kaders kan doen die op dit moment groen zijn?
-
Citaat van Dein
Bij deze:
Mooie achtergrond, maar wat als het in html staat ? Hoe gaat deze verder lopen als mijn scherm groter is dan de afbeeldingen?
Je hoeft niet alles in het groen te doen, het hoort wel bij het onderwerp maar alles is bijna in het groen (zeg niet dat dat een slechte keuze is), zorg voor meer variatie in je kleurenschema.
Leuk formuliertje, maar waar is de login knop? Waarom zo kaal inkleden? Het staat in je header maar onderscheidt het niet van de rest, werk ook wat meer aan je formuliertje voeg er een mooi effect aan toe.
Lettertype van de naam is niet passend.
Werk aan je indelingen, je nieuws content is zo smal, ..
Waarom in je footer alle tekst zo verspreiden ? Gooi alles in het midden.
Als je niet kan slicen moet je ook geen mening geven, zoals aangegeven in het vorige topic.
- Speciale lettertypes kan je met Cufon verwerken wat SEO vriendelijk is.
- Achtergrond kan je op verschillende manieren fullscreen laten komen.Ik vind persoonlijk dat het voor de 2e keer niet slecht is, dat hij hier en daar misschien wat mist oke.
We zijn niet allemaal perfect hij vraagt daarom toch ook om tips of niet soms?Kritiek van sommige mensen hier is echt overdreven af en toe, help iemand op weg daar is CP immers voor bedoelt toch ?
-
-
Kijk, nu kom je al ergens, als je nou nog eens een mooi kleurenschema weet toe te passen begin je al een heel eind te komen.
-
-
Met een kleurenschema bedoel ik dat je een aantal bijpassende kleuren kiest welke je toepast op je layout. Neem hier eens een kijkje: http://colorschemedesigner.com/
-
Je tweede versie is ook aal een vooruitgang!
Wel moet je je kleurenschema nog eens bekijken, want dit vind ik niet echt aantrekkelijk.
Dat je hoofdtitels klappen over de content is oke, maar dat moet je ook beter uitwerken. Zorg ervoor dat het hoekje van de overklap een andere tint van kleur heeft zodat je beter ziet dat hij erover klapt.
Er ontbreekt idd een login button, maar die is in principe niet nodig.
Voor het formulier dan weer wel.Je maakt goede vorderingen, maar er is natuurlijk nog werk!
Doe zo voort!:cheer: -
Zelf doe ik dat wel eens. Maar ik kom er vaak achter, dat ik echt niet weet welke kleuren ik nu wel of niet bij elkaar kan doen, zoals je misschien ziet in mijn layout
-
http://www.colourlovers.com kan je kleuren pallets vinden. Is goed om mee te beginnen
EDIT: En blijft ntrlk ALTIJD handig -
-
-
ntrlk = natuurlijk sorry wist niet dat jullie die afkorting niet kende
En momenteel heb ik geen specifieke tip meer Probeer nog wat
-
Oke, ik ga wat proberen thx
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.11.11 22:09:35:
Wat kan ik trouwens beter gebruiken voor kleur, ipv die kleur van de kopjes en de contect? (blauw en groen)
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!