Posts by roy

    Ik heb naar diverse mensen een pm gestuurd die interesse hebben getoond. De zoektocht gaat nog door naar mensen die interesse hebben!


    Lodewijk, oke prima. Dan hoop ik dat het inderdaad ontopic blijft!

    Hallo,


    ik ben op zoek naar een jongen/meisje die wat van schiet-games weet en het ook redelijk tot goed kan.


    Ik wil graag met je AVA spelen(gratis), en praten via een teamspeak zodat we echt een team kunnen worden en elkaar commando's geven.


    Wie heeft interesse?


    Groet roy!


    Ps. Ik hoop dat het hier goed staat, aangezien ik een partner zoek!

    Oke, ik ga wat proberen :) thx

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.11.11 22:09:35:
    Wat kan ik trouwens beter gebruiken voor kleur, ipv die kleur van de kopjes en de contect? (blauw en groen)

    Ohja, nu zie ik het. Maar die kleuren die hij aangeeft, kan ik die gewoon gebruiken, want die passen dan bij elkaar toch?
    en wat is ntrlk?


    thexerox heb je nog tips wat beter kan dan?

    Zelf doe ik dat wel eens. Maar ik kom er vaak achter, dat ik echt niet weet welke kleuren ik nu wel of niet bij elkaar kan doen, zoals je misschien ziet in mijn layout

    Qantus, bedankt! Dat vind ik aardig!


    ik heb mijn layout een beetje aangepast met klein effectje op de menu koppen, kleine tut gevolgd :)


    Je ziet natuurlijk in de layout 2 verschillende koppen, ik wou even vragen welke jullie het leukste vinden. Of wat kan er bijvoorbeeld beter?


    Dankje voor jullie reacties. Ik zou inderdaad meer moeten spelen met de effecten. ik gebruik namelijk wel gewoon photoshop. Wat ik een goede vind, is dat de kleuren meer variatie moeten hebben, heeft iemand dan misschien tips hoe ik de kaders kan doen die op dit moment groen zijn?

    omdat ik misschien dingen wil leren? Als ik niet weet wat ik beter kan doen, kan ik ook niet leren? Zijn er misschien mensen die me wel wat gunnen om het te leren, en me dus tips geven?

    Gister heb ik mijn eerste layout gemaakt, en heb alle tips een beetje gebruikt. Dit is mijn andere layout, en vind deze persoonlijk wel wat mooier, ik hoop dat ik tips/commentaar etc krijg, zodat ik er van kan leren.


    Hier de layout:


    2e layout na bewerking

    Dit is mijn eerste gemaakte design, heeft iemand (uiteraard) tips, want ik ben namelijk niet goed in het maken van een layout.. En zou graag beter willen worden