jQuery werkt niet in FF

  • Beste,


    Op deze webpagina:
    http://cijfers.rapifia.nl/periodes.php


    Kan je periodes toevoegen en verwijderen m.b.v. jQuery. Het werkt hier prima in Chrome en in Opera, maar in FF en IE werkt alle jQuery niet (dus de klik hier link en de delete image). Ook bij anderen werkt de pagina niet in FF en/of IE.


    De code is te lang om hier te posten, maar als je de bron van de bovenstaande link bekijkt dan heb je de code van de webpagina.


    Hopelijk ziet iemand wat ik verkeerd doe en die de oplossing wilt delen.


    Alvast bedankt.


    L. Groot

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • PHP
    $("#delFormReturnText").html("Er is een onherkenbare fout opgetreden. Geef onderstaande informatie s.v.p. via contact aan ons door.<br />\""+html="\"");


    Daar zit de fout.


    Leuk profielplaatje trouwens.

    Hallo, mijn naam is Aart Appel, ik ben 6 jaartjes oud en ik kan al lezen en schrijven. Ik heb me aangemeld op Criminalspoint omdat ik graag meer wil leren over .NET, Java en MongoDB. Ook ben ik op zoek naar een fulltime baan als professioneel zeikstraal.

  • Tux,


    Heel erg bedankt!
    Als je lang aan het coden bent dan kijk je daar overheen ;).


    Nu heb ik nog een vraag betreft dit script. Als je een periode aanmaakt en deze vervolgens direct wilt verwijderen (dus na de fade meteen op de prullenbak klikken) dan wordt de click event niet uitgevoerd. Op het moment dat je een F5 doet en je klikt dan op de prullenbak, dan wordt de click event wel uitgevoerd.


    Hoe kan ik dit oplossen?


    Alvast erg bedankt!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!