pls help met paysafecard

  • bij primera zeggen ze dat je met een paysafecard
    gewoon een wallie betaling kan doen
    blijkbaar ben ik opgelicht
    of is er wel een manier hoe ik met een paysafecard
    een wallie betaling kan doen_?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ik zij eerst tegen primera dat ik een wallie betaling moest doen en vroeg voor een walliecart
    hun zijden die is over genomen door payafe(wist ik maar was vergeten)
    dus ik vroeg kun je met een paysafecard dan wel een wallie betaling doen?
    hun zijden van wel maar toen ik thuis kwam en wou betalen ging dat niet want bij een wallie staan er letters op et einden en bij paysafe niet

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.11.11 16:20:49:
    p.s
    gister gebeurd

  • dit kan ja, met de oude walliecard, daarmee kan je nog tot eind 2011 betalen. dit is een nieuwe kaart, die wallie overgenomen heeft.
    de winkel heeft wel gelijk, is gewoon een vervanging van wallie.
    Alleen jij wilt dus met oude manier betalen, via wallie en dat gaat niet. Je kaart is wel goed, alleen je moet een site hebben die dus al de paysafecard ondersteunt

  • Paysafekaart is niet nieuw maar al een tijdje te koop,
    alleen hebben ze nu gewoon de concurrent uitgeschakeld door wallie geheel te kopen.




    Citaat van DangerProne

    dit kan ja, met de oude walliecard, daarmee kan je nog tot eind 2011 betalen. dit is een nieuwe kaart, die wallie overgenomen heeft.
    de winkel heeft wel gelijk, is gewoon een vervanging van wallie.
    Alleen jij wilt dus met oude manier betalen, via wallie en dat gaat niet. Je kaart is wel goed, alleen je moet een site hebben die dus al de paysafecard ondersteunt

  • Het is vooralsnog niet mogelijk om met paysafecard wallie betalingen te doen.


    Ik wil je aanraden terug te gaan naar de winkel en naar de medewerker te gaan waar jij het van heeft gekocht, en melden dat het helemaal niet mogelijk is om met PaySafeCard wallie betalingen te doen, en dan vragen of je geld terug of een wallie card.

  • bij mij nemen ze de paysafecards en wallie cards niet terug dus ik neem aan dat ze dat ook bij jouw niet doen (xD) je betaald ervoor, dus het zijn jouw zaken wat je ermee doet. mag ik weten van hoeveel die paysafecard was? ik heb zelf namelijk nog een heel klein bedragje op een wallie staan^^ pm me..

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Zij kunnen/zullen deze code niet terugnemen, op het moment dat de code zichtbaar is.
    Dit omdat zij niet kunnen controleren hoeveel geld er nog op de kaart staat & deze kaart dus opnieuw kunnen verkopen.

    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans


    Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!