runscape geld 1 euro per 1m

  • Volgens mij is de waarde van 1M 50 cent? Dus nu ben je niet goedkoop maar duur? + het is tegen de regels van CP omdat je hiermee Runescapes voorwaarden schend.

  • http://www.runescape.com/rules/rule_real_world_trading.ws


    Citaat

    Game items must only be exchanged for other items/services within the game. Exchanging game items for items or other benefits in other online games, real-life money or other real-life benefits is not allowed.


    Dit spreekt in tegen de regels van RuneScape en ook van CP aangezien je geen illegale items mag verkopen!


    + In de verkeerde categorie gepost.


    :slotje:

  • ik kan mills krijgen voor 0,30 p/mill dus dit is veeelste duur :O 30cent per mill is dan ook wel het goedkoopste maarja er zijn genoeg mensen die dat doen, hoe denk je anders dat die bedrijven winst maken die ze weer doorverkopen.. :P btw in 2dagen maak je zoon 8-9mill dus ik snap ook niet wrm je het zou kopen.. er zijn genoeg money making ways XD


    Maar Dein, dit is niet verkeerde categorie :P (ver)koop overige^^ en ja idd het mag niet maar er zijn genoeg mensen die het toch doen. (A)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!