LETOP Oplichter actief

• LETOP Oplichter actief

beste mensen er is weer een oplichter actief LETOP

het gaat om een iemand die een Gmail account gebruikt het gaat om dit email adres

e-mailadres niet toegestaan

het gaat om dit berich

ik heb dit mailtje nu 3 keer gehad op mijn ziggo mail en 1 keer op me msn mail

Met vriendelijk groet

Terr0r

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • inderdaad heel erg veel spel fouten ik heb het mailtje nu 3 keer gehad en dacht zal het hier plaatsen mischien dat meer mensen er last van hebben gehad

eerste topic aangepast :cheer:

• daamn das nog slechter dan mijn nederlandse taal (a)

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Scammers werken via gratis email accounts voor een reden, maar zijn meestal wel domme oplichters ideaal om iets van gedaan te krijgen zeker als ze zelf goedgelovig zijn.

Bijv. bij een mail als deze zou ik een fake email aanmaken en dan een zogezegde reply doen en claimen dat jijzelf de eigenaar van dat bedrijf bent IT Service in dit geval en dat je dit geregistreerd hebt bij Kvk en dat de scammer een klein bedrag (100 euro bijv.) moet overschrijven of hij krijgt de FBI op zijn dak en een schuldenclaim van 100 duizende euros.

Durf te wedden dat die kerel je betaald en anders kun je 'm wat kloten door handgetekende shit via mail door te sturen etc. en voila who's got owned now!

Ben atm zelf met zoiets bezig, lekker een scammer oplichten en de meeste scammers zijn zielige figuren die je in de donker niet tegen wil komen op straat maar zolang je geen real life afspraak ermee maakt, no worries.

• en hoe wou je nu jezelf noemen dan als je je verlaagt tot hun niveau?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!