Thunderbird - Config Editor?

• Wie kan me vertellen wat ik moet veranderen in de Config editor van thunderbird.. om zoveel mogelijk informatie te krijgen over de afzender van de mails die ik ontvang om zo erachter te komen waar all die spam vandaan komt ^o) tips voor extra dingetjes wat ook wel handig zou zijn mag je hieronder ook wel plaatsen ;) Thx!

Mvg,(a)

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Dankjewel, Luc, ik vind het héél erg als topics zo slordig worden.

Volgens mij staat de header info van een mail gewoon in het e-mail bestand zelf, of op de POP server waar je hem vandaan hebt. Kijk daar eens.

Hallo, mijn naam is Aart Appel, ik ben 6 jaartjes oud en ik kan al lezen en schrijven. Ik heb me aangemeld op Criminalspoint omdat ik graag meer wil leren over .NET, Java en MongoDB. Ook ben ik op zoek naar een fulltime baan als professioneel zeikstraal.

• Kan Slotje op! tenzij iemand nog wat toe te voegen heeft, maar ik heb wat ik wou all gevonden :] BerichtKopRegels > Alle
    :slotje:

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!