Rapifia layout

  • Beste leden,


    Zoals velen misschien wel weten is de Rapifia source opgebouwd uit de HostMuis source. Echter is er zoveel aangepast dat geen enkele pagina meer hetzelfde is. Omdat we onze bedrijfsstijl gedeeltelijk uit de layout hebben gehaald (en hier al gedrukte pennen, enveloppen e.d. hebben liggen) hebben we besloten wel een nieuwe layout te laten ontwikkelen, maar wel met behoud van onze huisstijl.


    Onze website is: https://rapifia.nl.


    Ik zoek in dit topic graag een designer die een steentje bij wilt verdienen en daarnaast redelijk goede designs kan maken.


    Wat ik zoek is een layout in PSD met de volgende kenmerken:
    - Een grote content; wij hebben veel informatie wat er allemaal in moet. Een content van 600 pixels breed voldoet bijvoorbeeld wel.
    - Onze header moet erin passen, dit houd in deze header:
    https://rapifia.nl/pdf/brieflogo.png
    - Een groot zijmenu (het liefste aan de linkerkant al is de rechterkant ook goed) waar onze huidige menu opties in passen.
    - Verder een zakelijke layout, niet teveel lichte kleuren. De kleur van de omringde R moet er wel in komen, dat is #48EAFC.
    - Ruimte voor een twitterbox op elke pagina, waar de laatste tweet in kan worden gezet, het liefst ergens bovenin.
    - Een landenkeuze optie als nu is ok, ik waardeer een dropdown box ook erg.
    - Een plek voor de LiveSupport button op elke pagina.
    - Proberen de kleur wit er ook in te laten komen.
    - Een beetje eigen smaak van de designer, zolang het in ons concept past.


    Ik hoop dat ik via dit topic iemand kan vinden die een kwalitatief goede design kan maken. Mijn budget is redelijk, maar niet super groot. Ik zeg geen prijs, indien je je aanmeld stuur je even een PB met jouw prijs erbij en dan meld ik direct of dat Ok is of niet. Laat dan ook eerder werk van jezelf zijn zodat ik iemand kan kiezen.


    Alles werkt op contract basis en zonder BTW.


    Alvast erg bedankt voor je deelname.


    Lars Groot

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!